Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sender man vare og pakker dem??

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sådan et spørgermål?? 

Kan man tillade sig at smide kryllede aviser i pakken ? 

Jeg har selv modtaget sådan nogle pakker og jeg er personligt pisseligeglad, bare min vare ikke er beskadiget, 

Men hvordan ser i på det som forbruger. 

Varene er cykeltilbehør. 

Tak! 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:29

Det kan du sagtens :-)

Jeg har fået proteinpulver i malerspande ;-) Sendt i Libero kasser..

Kan man sagtens, du viser samtidig du tænker på miljøet og bevidst om at skåne klimaet Yes

Mikkel

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 21:33

Hvis du gerne vil opfattes som en seriøs forhandler/webshop så gør lidt ud af emballagen.

Papirstrimler og almindelig papkasser i forskellige størellser, samt dit eget mærkat med logo - til adresse.

Desuden kan du give små gaver med i forsendelsen, f.eks. slik eller lignende som du finder sjovt. Det skaber en merværdi for kunden.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 21:36

Ja, jeg har gået og overvejet om det ikke kunne være en god ide at genbruge pap kasserne fra cyklerne og skærer dem ud i 3-4 kasser man kan sende mindre ting i, ville det holde, eller kommer vi til at ligne en billig lorte forretning ?? 

Og aviserne, vil nok være det bedste, da man har en aviskontianer hvor man bor, og vicevært har givet grøn lys til at jeg tømmer den for metroexpress, børsen o.l. Så hvis i mener at folk ikke ville have noget i mod det, så vil jeg da gerne udnytte det. Da bobbel tape er pissedyrt. 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:44

Jakub Slusarek:

Har sådan et spørgermål?? 

Kan man tillade sig at smide kryllede aviser i pakken ? 

Jeg har selv modtaget sådan nogle pakker og jeg er personligt pisseligeglad, bare min vare ikke er beskadiget, 

Men hvordan ser i på det som forbruger. 

Varene er cykeltilbehør. 

Tak! 

Det kommer meget an på, hvilken type varer du sælger..
Er det highfashion-eksklusive-mærkevarer betyder det meget for folks forventninger til indholdet, om varen er pænt pakket ind.. Har man betalt en god pris vil man også have en pæn pakke, som man kan nyde at pakke op. Er det genbrugs-lagersalgs-restlager-ekstra-billigt har folk ikke helt så store forventninger, vil nok hellere have en billig pris på varen end at betale ekstra for emballagen.

Vi genbruger faktisk alle de emballager, vi får ind af døren - jeg synes, vi har et ansvar over for miljøet, da vi nu selv sælger emballage. Men vi har faktisk haft samme diskution de sidste par dage, efter en kunde påpegede, at han synes, vi havde sendt i en grim kasse.
Derfor har vi nu gjort det, at vi har trykt nogle små lapper på genbrugspapir, hvor der ganske kort står forklaret, at vi genbruger emballagen for at passe på miljøet og at vi opfordrer alle kunder til at genbruge emballagen eller aflevere i papirscontainer frem for at smide ud med husholdningsskraldet.
Jeg synes, det sender et godt signal til kunderne! Og da vi har rigtigt mange tomme kasser stående, der har været varer i, ville det være fuldstændigt tåbeligt bare at smide dem alle sammen ud.

Når det er sagt, genbruger vi selvfølgelig ikke kasser som skal fuldstændigt overklistres med tape for at kunne hænge sammen - det er ikke specielt miljøvenligt at klippe klistre for meget og tager alt for lang tid at pakke.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 21:53

ja , men er der meget pap på sådan en stor kasse så man kunne evt bruge noget af den, men jeg har kigget på dit website og dit emballage ser fantastisk ud, og så snart vi bliver lidt større så kan jeg love deig for at jeg bliver storkunde, da jeg ikke kan se en grund til at importere det fra udlandet, da det er til næsten de samme prisser herhjemme  !

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:06

jeg smider da sammenkrøllede avispapir ned i kasserne, og når jeg får vare hjem gemmer jeg da det papir de har smidt i kasserne. Desværre har jeg ikke plads til at gemme alle de dejlige kasser fra dem af. jeg syntes det er fuldt ud iorden at genbruge de resurser man har lige ved hånden, ik alene er det god stil det er også alm sund fornuft ;-)

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 09:35

Med mindre det er et hobbyprojekt bør dit fokus først og fremmest være på lønsomhed.

Du kan meget hurtigt komme til at bruge for meget tid på at finde de rigtige genbrugskasser og skære dem til. Jeg tror bestemt ikke at det er en model der er skalerbar.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:05

Jakodan.dk:
Det kommer meget an på, hvilken type varer du sælger..

Ja, typen af varer kan jo også være, hvordan de er emballeret fra start af.
Er de, som de fleste af mine varer, allerede i papkasse, der dog er for farvestrålende og for svag til direkte at sende, kan de pakkes ind i bølgepap.
Det giver en pæn neutral pakke, som er beskyttet imod al for megen overlast under distributionen, samtidig med at indpakningen er relativ billig.

Som eventuel fyld bruger vi bølgepapafklip og i stor udstrækning fyld fra de leverancer vi modtager - eksempelvis det bobleplast, som Jakodan pakker bølgepappet ind i, når det sendes til mig.

Jeg synes, at 'grimme' kasser med fx fremmed (firma)-tape påklistret, bør man ikke bruge - i min verden er det et dårligt signal - ja næsten på grænsen af det useriøse. Hvis man da ikke forinden har annonceret, at det er denne type emballage men bruger for at genbruge og spare - så er det helt fin - ja næsten et plus.

Jakodan.dk:
Derfor har vi nu gjort det, at vi har trykt nogle små lapper på genbrugspapir, hvor der ganske kort står forklaret, at vi genbruger emballagen for at passe på miljøet og at vi opfordrer alle kunder til at genbruge emballagen eller aflevere i papirscontainer frem for at smide ud med husholdningsskraldet.

Er det ikke muligt, at jeg kan få denne at se - det lyder interessant.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:10

Jeg tænker lidt, hvorfor du ikke laver en tjeneste på din webshop, hvor man kan vælge den billige pakke løsning (ikk så pæne)

Og den dyre pakke løsning (hvor de får alt for pengene)

Så kan dine kunder selv bestemme hvad de er til, og dem der ønsker bobble plast og fine papkasser med logo, betaler jo også det ekstra for det.

- Bare en idé

Simon

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)