Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal Pro i DK? - Alternativer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører en webshop hvor kunden har 3 betalingsmuligheder: bankoverførsel, Paypal eller betalingskort.

Betalingskort (via Paypals gateway) og Paypal foregår begge ved at man efter indtastning af information, valg af fragt mv. bliver videresendt til Paypal Express Checkout hvor selve betalingen finder sted. Efter dette step bliver man sendt tilbage til webshoppen hvor man endeligt bekræfter betalingen/købet.

Som det ser ud nu kommer kunden forbi et eksternt website (Paypals Express Checkout) midt i betalingsprocessen. Jeg har tilpasset dette således at webshoppens logo figurerer ved Paypal-delen, men URL'en skifter og designet er langt fra konsistent.

Mit spørgsmål: Er det korrekt forstået at jeg ikke kan benytte Paypal Pro (løsning med direkte integration på eget website) som dansk lokaliseret webshop? Er der lovlige måder at undgå dette på (fx oprettelse af udenlandsk bankkonto)?

Grunden til at jeg ikke ønsker løsning der involverer PBS er at omkostningerne er for omfattende ift. hvor meget salg jeg har indtil videre. Jeg kan forstå at ePay tilbyder deres gateway gennem Euroline (SEB), men har andetsteds læst at SEB kræver en markant omsætning før de vil godkende en indløsningsaftale. Nogen der ved om dette er korrekt?

Endelig kunne det tænkes at I kender til andre alternativer der faktisk fungerer. Måske authorize.net?

Jeg ser frem til at læse Jeres svar.

Mvh. Kristian

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 13:29
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 16:20

Jeg sidder med det samme problem. Har du fundet ud af noget siden?

Læs mere om Kovacevic & Reinholdt

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 16:36

Læs mere om Kovacevic & Reinholdt

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:24

Moneybookers.com - De accepterer bankoverførsel, alle kreditkort. Bruger dem delv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)