Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er gået helt i stå.. ved ikk hvordan jeg kommer videre..?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undre mig lidt over hvad formålet med såden en hund skulle være, for du må hverken ransage lokaler eller kropsvisitere folk.  Vil du arbejde med hunde vil det være langt mere forretning i  at satse på f.eks hunde der kan opspore kviksølv eller skimmelsvampe ( og jo de hunde findes).

Mvh

Ravn

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:34

ravn: vælger at ignorere det du skriver der for det er jeg ret sikker på jeg ved mere om end du gør.

Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 02:47

Hejsa

Et godt annonceringsted for dig kunne være

DKBN http://dkbn.dk/

Netop der er de konstant i kontakt med diskoteks ejere

over hele landet

Hilsen

Lars

Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 04:07

Tak for alle jeres gode råd.

Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 04:16
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 10:23

Jeg undre mig lidt over hvad formålet med såden en hund skulle være, for du må hverken ransage lokaler eller kropsvisitere folk.  Vil du arbejde med hunde vil det være langt mere forretning i  at satse på f.eks hunde der kan opspore kviksølv eller skimmelsvampe ( og jo de hunde findes).

Mvh

Ravn

Sarafia:

ravn: vælger at ignorere det du skriver der for det er jeg ret sikker på jeg ved mere om end du gør.

Det er da noget mærkeligt noget at skrive, bare fordi jeg ikke kan se de store forretningsmuligheder med en narko hund !  

Hvad er det så du ved meget mere om end mig eller allem andre her?  hvad med at dele den viden med os andre frem for at opføre dig som en teeenage tøs der ikke lige får sin vilje!

Mvh

Ravn    

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 10:38

Jeg forstår nu heller ikke rigtig ideen med at sælge narkohunde til den målgruppe.

For at kunne træne hunden og for at holde træningen vedlige, skal man jo ligesom have noget narko at træne med.

Skal skoler, diskoteker og forældre så ud og købe narko for at vedeligeholde træningen?

Var det ikke bedre at du kom ud som en service ydelse istedet for at sælge den slags hunde

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)