Hej allesammen Jeg studerer Grafisk Design på University College Nordjylland (UCN) i Aalborg, og bliver færdig som grafisk designteknolog til sommer, efter en god, flot og forhåbentlig veludført eksamen. Jeg kunne godt tænke mig at samarbejde med en virksomhed, måske nyopstartet, som mangler enten visuel identitet (logo, brevlinje, visitkort osv.), reklame til en kampagne af nyt produkt/ydelse (plakat, brochure, flyers osv.) eller som måske mangler en form for iscenesættelse af firmaet. Jeg bor selv i Århus, så det ville selvfølgelig være praktisk hvis det blev en virksomhed her eller i omegn af Århus, men slet ikke et krav, da meget af det sagtens kan foregå over telefon eller mail. Det grafiske arbejder laver jeg i forhold til eksamen er gratis og det er ikke et krav at tingene bliver brugt/publiceret. Alle forslag og henvendelser modtages med kyshånd og alle får svar, men jeg kan kun arbejde sammen med én virksomhed, så hvis jeg får flere henvendelser end jeg har brug for, unne jeg evt. "tage jer med" til mine studiekammerater som står i samme situation som mig. Skriv til mig på shentzes@hotmail.com og fortæl lidt om hvad du mangler og kan tilbyde.
Håber på henvendelse fra en spændende virksomhed og et godt samarbejde med denne Mange hilsner fra Sanne Sørensen |
Hej du kan da prøve at kontakt mig på BTB Auktioner mail
sah@btbauktioner.dk eller ringe 60 17 11 62
BTB Auktioner kan du se på www.btbauktioner.dk og læse om det på min profil, vi kunne godt bruge lidt hjælp - hovedfirma ligger i Århus.
Med venlig hilsen
BTB Auktioner
Sven Åge Harup-Hansen