Er der nogen der kan anbefale en dygtig og billig revisor i 6600-området??? |
Du kan tjekke www.TilbudRevisor.dk - Der kan du finde en i dit område.
Du kan tjekke www.TilbudRevisor.dk - Der kan du finde en i dit område. |
Dbh. Yngvi
Jeg kan kun anbefale en super dygtig, fair og rar revisor fra 4600-området ;-) .... www.heca-regnskab.dk |
Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games
Hej Emil Fin henvisning, men nu blev der spurgt efter en revisor! Hilsen Tonny |
Hej Børge Hvis du ikke kan finde nogen, der passer, så kan jeg da tilbyde min assistance. Har pt. kunder i Grindsted, Kolding, Christiansfeld, Gråsten og Esbjerg, så en mere bliver ikke et problem.
Hilsen Tonny |
Prøv at tage fat i revisionsfirmaet Martinsen i Vejen. De har tilknyttet flere fornuftige revisorer. Prøv evt. at tage en snak med Henrik Esmann. |
Jeg kan helt klart anbefale Revisorfirmaet Chr. Lysehøj, som jeg selv har brugt igennem mange år, og jeg har hele vejen igennem været en meget tilfreds kunde, så thumbs up herfra Du kan finde dem på http://www.lysehoej.dk eller på tlf. 32968037. Spørg efter Christian Lysehøj (som er chef/indehaver), og hils evt. fra mig (Lars Meyer), så kan det være han bliver i godt humør og giver dig en god pris. Uanset hvad du ender med, så lykke til i jagten med at finde en god revisor, håber du finder hvad du søger. |
Hej! Du skal også være velkommen hos os. Har kunder over hele landet........og base i Slagelse/København. MvH Peter |
Prøv evt. at sætte din forespørgsel op på www.amino.dk/freelancer så vil du opleve at du formentlig får flere bud på revisorer, der kan hjælpe dig og som også bor i dit område. |