Vil lige understrege, at jeg også er ganske habil bruger af Wordpress. Jeg kan selv skrive, opsætte og publicere artikler, inklusive opsætning med fængende titler og meta-descriptions - alt sammen uden merpris.
Det er især relevant, hvis du har en Wordpress blog, og bruger All in One Pack.
Et lignende samarbejde har jeg med af en Danmarks mest succesfulde iPhone hjemmesider, som jeg selv har grundlagt, bygget op fra bunden og videresolgt.
Fremragende debat du har fået startet dig her, det vil jeg hurtigt gerne lige sige.
Hvis du tilfældigvis har lidt tid i overskud, kunne jeg godt være interesseret i at få dig til at skrive nogle artikler for mig, kan forstå at du har haft meget at se til på det sidste, så vil ikke presse på, men hvis der nu var lidt tid.
Du kan jo lige vende tilbage, hvis du har lyst til lidt ekstraarbejde :-)
Fremragende debat du har fået startet dig her, det vil jeg hurtigt gerne lige sige.
Hvis du tilfældigvis har lidt tid i overskud, kunne jeg godt være interesseret i at få dig til at skrive nogle artikler for mig, kan forstå at du har haft meget at se til på det sidste, så vil ikke presse på, men hvis der nu var lidt tid.
Du kan jo lige vende tilbage, hvis du har lyst til lidt ekstraarbejde :-)