Jamen tillykke! |
tillykke ulrik, uha jeg mangler stadig i plus-klubben, men det kommer vel :)
Debat
Jamen tillykke! |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
|
tillykke ulrik, uha jeg mangler stadig i plus-klubben, men det kommer vel :) |
Tak til jer andre og Lars - make it happen :-) Det er en god investering! |
|
Jeg er igang med at lave min nye webshop, og kunne i den forbindelse godt bruge en der kan finde ud af at sætte tekster sammen, bl.a. produktbeskrivelser, info om os osv. kunne du hyres til dette ?
Og btw tillykke med den fart din forretning har taget :) |
Dressur rytter søger sponsor
Det kan vi nok godt finde ud af. Leveringstiden er dog rimelig lang lige nu (1 måned+) Hav en rigtig god weekend! |
|
Jeg har en generel tilføjelse til det oprindelige indlæg: Jeg har haft tre kunder igennem (ud af 40+), som ikke har været tilfredse med deres artikler. De tilbagemeldinger jeg får går typisk på, at artiklerne ikke er fejlfrie, og at materialet, over adskillige A4-sider, indeholder en håndfuld stavefejl og grammatiske fejl. Det er selvfølgelig min egen skyld, at kritikken kommer. Det er for mig et udtryk for, at mit koncept ikke er kommunikeret tydeligt nok ud. Derfor kommer her en præcisering: Jeg skriver ikke fejlfrie artikler. Mit koncept går ud på, at jeg laver det tunge fodarbejde. Du skal regne med, at du muligvis selv skal læse artiklen igennem, og rette de småfejl, der måtte være. Hvis du vil have fejlfrie artikler, og du ikke selv gider rette mine artikler igennem, så skal du måske kontakte en freelancejournalist eller en anden sprogfaglig skribent. Bemærk i så fald, at disse koster 5-10 gange så meget i timen, som jeg tager for én artikel. Valget er selvfølgelig dit. Hvis du er interesseret i mine artikler, så kan du kontakte mig her, og se referencer her. |
Dejligt med en Ærlig udmelding! Jeg vil helt sikkert kontakte dig senere for en del korte beskrivelser jeg skal have formuleret! |
|
Hej BZR, De artikler jeg har set fra din hånd, ser rigtigt fornuftige ud - og da især til prisen. Det er letlæseligt med lavt - middel lixtal, god rytme og struktur. Der er ikke noget underligt i, at du er booket langt ud i fremtiden. Tillykke med din flotte forretning. |
Mht. stavefejlene kan kritikken vel undgås, hvis du sørger for at køre det gennem en stavekontrol? Lad mig lige understrege det ikke er en kritik, det er bare et venligt råd - er sådan set ret sikker på du leverer et rigtigt fint produkt.... Man vil bare blive overrasket over hvor mange der glemmer muligheden for at køre stavekontrol på deres tekster :) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Stavekontrollen er skam allerede i brug. Fremover strammer jeg yderligere op. Min kæreste er en haj til grammatik, og hun får derfor lige lov til at læse artiklerne igennem, før de bliver sendt afsted. Og du skal slet ikke undskylde når du 'kritiserer' mig.. Konstruktiv kritik er lige præcis det, vi skal være kendte for her på Amino :-) Tak for støtten til jer andre. Langt de fleste er glade og tilfredse, og udmeldingen kommer kun, så jeg ikke skal gentage mig selv igen og igen |