Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig videre ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i de sidste to måneder været i gang med et projekt om en mode-hjemmeside, men er nu gået lidt i stå.

Meningen med denne hjemmeside var, at unge mænd kan gå ind på hjemmesiden og se hvor de kan købe tøj, der minder om de kendtes. Desuden skal der kommenteres af evt. Womans læsere, så de også får det andet køns syn på tøjsmagen.

Her skulle jeg så tjene på ads fra Trendlovers.dk og SmartGuy.dk.

Lige nu har jeg hverken besøgende, det store kapital (da jeg er student, og det er svært at skaffe sponsorer til en hjemmeside uden besøgende).

Hvad skal jeg gøre for at komme videre? Jeg har snakket med nogle forskellige SEO-eksperter, da jeg slet ikke har forstand på SEO og regner med at få en masse besøgende, hvis jeg får optimeret min ranking på Google. Når jeg så får en masse besøgende, ville jeg måske kunne tjene på sponsorer. Men hvad kan jeg gøre for at få en smule trafik nu - eller bare for at komme videre? Du har haft en masse projekter, ved jeg. Hvad har du gjort efter at have lavet siden? Hvad har du gjort i perioden fra oprettelse af hjemmesiden til virksomheder sponsorede dine sider?

Hvad ville du gøre i mit sted ?

Mvh.

Mathias Jensen

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:25

Facebook er en mulighed. Lav en fangruppe og foreslå den til alle dine venner og få dem til det samme. Det kan hurtigt sprede sig :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:36

Hej Mathias

Eksisterer siden på på nuværende tidspunkt, eller er det dét, du mener med, at du ikke har nogen besøgende?

Kan man få sitet at se?

Med venlig hilsen

Thomas