Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig videre ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i de sidste to måneder været i gang med et projekt om en mode-hjemmeside, men er nu gået lidt i stå.

Meningen med denne hjemmeside var, at unge mænd kan gå ind på hjemmesiden og se hvor de kan købe tøj, der minder om de kendtes. Desuden skal der kommenteres af evt. Womans læsere, så de også får det andet køns syn på tøjsmagen.

Her skulle jeg så tjene på ads fra Trendlovers.dk og SmartGuy.dk.

Lige nu har jeg hverken besøgende, det store kapital (da jeg er student, og det er svært at skaffe sponsorer til en hjemmeside uden besøgende).

Hvad skal jeg gøre for at komme videre? Jeg har snakket med nogle forskellige SEO-eksperter, da jeg slet ikke har forstand på SEO og regner med at få en masse besøgende, hvis jeg får optimeret min ranking på Google. Når jeg så får en masse besøgende, ville jeg måske kunne tjene på sponsorer. Men hvad kan jeg gøre for at få en smule trafik nu - eller bare for at komme videre? Du har haft en masse projekter, ved jeg. Hvad har du gjort efter at have lavet siden? Hvad har du gjort i perioden fra oprettelse af hjemmesiden til virksomheder sponsorede dine sider?

Hvad ville du gøre i mit sted ?

Mvh.

Mathias Jensen

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:25

Facebook er en mulighed. Lav en fangruppe og foreslå den til alle dine venner og få dem til det samme. Det kan hurtigt sprede sig :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:36

Hej Mathias

Eksisterer siden på på nuværende tidspunkt, eller er det dét, du mener med, at du ikke har nogen besøgende?

Kan man få sitet at se?

Med venlig hilsen

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 16:06

Hej Mathias

Eksisterer siden på på nuværende tidspunkt, eller er det dét, du mener med, at du ikke har nogen besøgende?

Kan man få sitet at se?

Med venlig hilsen

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Det kan du i hvert fald . Kan du ikke skrive en privat besked til mig, så kan vi lige snakke videre .

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 20:43

Sitet hedder www.modepristjek.com .. Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:05

Godt, Mathias, så kan jeg jo starte med lidt input.

Og husk nu på, at det er velmente ord :-)

1) Dit site ligner et site, der eksisterer udelukkende for pengenes skyld. Hvis det er ens drivkraft, så ses det ofte.

2) Hvor er det pæne design? Hvor er logo'et? Banner-reklamerne fremstår meget fremstrædende, ikke mindst fordi der er så lidt indhold på siden. De ville umiddelbart også fungere bedre, hvis de blev placeret i højre side.

3) Dit site er i alle henseender meget skrabet. Du er nødt til at lægge meget mere interessant indhold ind. Den smule indhold, der er, minder mest af alt om et par sider i et dårligt ugeblad som Kig Ind.

4) Teksten er dårligt skrevet (der er flere fejl), og den er ret uopfindsom.

5) Få en til at lave noget ordentligt webdesign for dig. Hvis du ikke kender nogen, så find en herinde, som gider (om ikke andet så bare for referencens skyld).

6) Hvis du ikke laver store forbedringer, så tror jeg ikke på, at siden nogensinde bliver til noget. Det kan efter min bedste overbevisning ikke betale sig at lave SEO på den, som den tager sig ud nu.

7) Google elsker tekstindhold. Skriv meget mere og vælg ord, der er relevante, når unge søger på det, du skriver om.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:55

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 09:06

Hej,

Jeg vil meget gerne komme med et par oplæg til, hvordan du kan komme videre.

Du er meget velkommen til, at sende mig en mail på dalmarketing@sol.dk

/ Morten Dal

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)