Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hwa' vil I ha' - i Aminos nyhedsbrev?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu redigeret Aminos nyhedsbrev i et par måneder.
Jeg har forsøgt at samle spændende viden fra tråde og blogs og kombinere med info om aktuelle begivenheder.

Vi har en pæn respons på nyhedsbrevene:
Vi kan se, at mange åbner nyhedsbrevene, og vi kan se, at mange klikker på links i nyhedsbrevene.
Vi kan også se at kun ganske få afmelder deres abonnement og at der er er pæn stigning i nye tilmeldinger.

Men vi kan ikke se, hvad I tænker.

Derfor vil jeg rigtig gerne have gode ideer og input til, hvordan vi kan gøre nyhedsbrevet endnu mere vedkommende.

Skriv dit svar her i tråden, eller smid en mail på hans@amino.dk.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Jeg har nu redigeret Aminos nyhedsbrev i et par måneder.
Jeg har forsøgt at samle spændende viden fra tråde og blogs og kombinere med info om aktuelle begivenheder.

Vi har en pæn respons på nyhedsbrevene:
Vi kan se, at mange åbner nyhedsbrevene, og vi kan se, at mange klikker på links i nyhedsbrevene.
Vi kan også se at kun ganske få afmelder deres abonnement og at der er er pæn stigning i nye tilmeldinger.

Men vi kan ikke se, hvad I tænker.

Derfor vil jeg rigtig gerne have gode ideer og input til, hvordan vi kan gøre nyhedsbrevet endnu mere vedkommende.

Skriv dit svar her i tråden, eller smid en mail på hans@amino.dk.

mvh Hans

Jeg kunne godt tænke mig at tilmelde mig nyhedsbrevet - men på en betingelse at jeg får tilsendt alle tideligere nyhedsbreve i sine fulde tekster ( tilbud )

Kan du gøre det?

Så er jeg med på vognen.

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Jeg vil have flere iværksætter historier, på godt & ondt.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Jeg vil bare komme med noget ros: Jeg synes simpelthen Aminos nyhedsbrev er blevet så godt siden du kom til. Synes især det er fedt at du fremhæver interessante debatter og gode blogindlæg - bliv endelig ved med det. Yes

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Jeg tror jeg anser amino's nyhedsbrev for at være mere end bare nyheder om tilbud og tråde. Jeg ser det som et lille blad hvor jeg kan få info som jeg ellers ikke lige kan finde på amino, og kunne du overtale team amino, så kunne de smide nogle timer efter dig...mens du leger journalist :). 
Faktisk tror jeg mange vil skrive ind med historier eller andet, for de bliver jo sendt ud til mange. 

Nej det skyldes nok at jeg er aktiv på amino, og derfor er tråde og tilbud ikke relevant for mig og jeg sletter altid nyhedsbrevene med det samme. (men jeg er nok ikke flertallet)

Mit forslag til indhold, vil helt klart være personlige historier som vi alle kan lære af, det kan være at lige fra den personlige baggrundshistorie, iværksætter historien, konkurs historien, profil af kendte iværksættere eller såmen bare en tur rundt på amino som arbejdsplads.   

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Big Smile Hej Hans & Øvrige !

YesDet er jo et godt spørgsmål du stiller, men også relevant for dig og de andre skribenter.

WinkJeg har bl.a.min hverdag i håndværks branchen - en broget branche.

Hvad kunne så være interessant for denne branche ??? Også et godt spørgsmål. Men jeg forsøger mig alligevel med lidt

  • Seneste relevant domme (resume/udpluk) indenfor området "byggejura" og "aftaleforhold".
  • Diverse trends indenfor forbruger/bygherre adfærd 
  • Flere indlæg fra diverse juridiske og ingeniør kompetencer
  • Forskellige markedsmuligheder - forbrugertillidsindikator m.m.

Så bl.a. idag i Erhvervsbladet et tiltag med en brancheportal (evb.dk)

"IT folket" på www.amino.dk er jo dygtige til at informere og profilere sig på www.amino.dk Det kniber mere med andre brancher, herunder også håndværkere.

Jeg kommer nok i tanke om flere, og vil eftersende disse, men måske her i første omgang er det vigtigt at processen kommer igang, og diverse indlæg til fælles inspiration.

Bedste hilsen,

og tak for indsatsen

Ib Abildgaard, H.D.

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

 

 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Anja Lysholm:

Hej Hans

Jeg vil bare komme med noget ros: Jeg synes simpelthen Aminos nyhedsbrev er blevet så godt siden du kom til. Synes især det er fedt at du fremhæver interessante debatter og gode blogindlæg - bliv endelig ved med det. Yes

Kan du give et eksempel?

Hvordan så nyhedsbrevet ud før Hans kom til?

Er nyhedsbrevet bare nogen links til debatter og blogindllæg?

Hmmm... Oplys mig dog for helvede, hvad er det for en gang bullshit i slynger ud.

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Hmmm... Oplys mig dog for helvede, hvad er det for en gang bullshit i slynger ud.

Tal dog ordenligt Hmm

/allan

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael, jeg har slettet dit seneste indlæg. Vær rar at finde den konstruktive tone frem hvis du vil deltage i tråden, ikk'?

Nej, nyhedsbrevet består ikke bare af links til debatter og blogindlæg - det var bare noget jeg fremhævede fordi jeg godt kunne lide det. :-)

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Nyhedsbrevet er helt klart blevet hævet i standard generelt. Jeg har dog et ønske om noget mere redaktionelt stof (og det er du om nogen den rette til at bidrage med).

Jeg kunne f.eks. godt tænke mig en (ellerhelst ugentlig, men nok mere realistisk) månedlig artikel om en iværksætter, altså historien (næsten) fra barndommen til nu. Mest med fokus på dem, som har en (dokumenteret) succes og som man måske ikke læser så meget om i medierne.

Men jeg vil også gerne høre om fiaskoerne. Altså alle dem som virkelig prøvede og gjorde deres bedste, men som fejlede. Hvad var omkostningerne, både økonomisk og personligt? Hvordan kom/kommer de videre?

Der er masser af spændende historier derude...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)