Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling med Mastercard

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg har nogle kunder som institere på at betale mig med mastercard. Indtil videre har alle øvrige kunder overført via netbank.

Jeg har på nuværende tidspunkt hverken e-butik eller dankort terminal så jeg ved ikke hvordan jeg skal håndtere deres mastercard betaling.

Kan man bruge en fluesmækker eller hvordan?

 

Tak

Mikkel

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fluesmækker er blevet ugyldigt. Men du kan leje sådan en Dankort terminal. Koster ikke mange basører

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan oprette dig som bruger på paypal.com og modtage betalinger via bl.a. mastercard gennem dem.

 

Nu ved jeg ikke hvilken slags butik du har, men du kan fx sende dine kunder en email med et link de kan klikke på, derefter blive sendt til en intern (sikker) side på paypal og betale det du har bedt om.

Morten - én af folkene bag http://www.lærdet.dk

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

 

Jeg vil også gerne give et råd med på denne tråd. Du skal være opmærksom på, at når en kunde køber med et mastercard " købes" der på kredit.

Forstået på den måde, at når kunden køber - når du for/har en dankort terminal er der en efterfølgende leveringstid på 28 dage inden du modtager beløbet. Der er også en mulighed for at få beløbet efter 8 dage dog tager PBS 1 % af det samlede beløb.

 

dbh.

Morten Dal

 

Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres hurtige svar! Jeg har oprettet en konto på paypal og sender email regning derfra.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis betalingen skal foregå i kroner, så er det nok værd at overveje www.ewire.dk

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)