Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holdkæft en lorte dag!!!!!!!!!! Den kan sku ikke blive være .. eller ??

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakub Slusarek:

Yes, så .. Jeg får et opkald AL i morgen, så må man se hvad de siger til det. 

AL er en gammel lønmodtager bank - og de har svært ved at tænke som andet. Men jeg har selv AL privat og med mit Holding seleskab så de skal da også have nogle plusser med på vejen.

Men i bund og grund handler det om den enkelte bankrådgiver/sælger - og ikke så meget igen om banken.

Men held og lykke med projektet!

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 16:43

Takker!! 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:43

Sikke en lortedag...!!!!

Nordea kan jeg godt anbefale - men igen - det kommer an på hvilken banksælger man lander i hænderne på.

Alternativ - sælg bilen :·)

Du skriver at overskud er 800.000. Er det efter lønomkostninger og husleje? I mine ører lyder det enten som en hamrende god forretning eller som om det ikke er den reelle bundlinie...? Håber det er det første - for så får du ingen problemer med at låne penge!

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 16:49

Husk nu ikke at være for farvede med Bank navnet...

Kan også anbefale Nordea... men igen, det kommer ofte lidt an på den banksælgers formåden til tingene. Kan banksælgeren ikke præsentere dig godt ud videre i systemet er man ofte lost. Og specielt i disse tider. (Øv... Helle kom vist først med banksælger udtrykket...) Smile

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:50

Hej  Jakub,

Kan klart anbefale Jyske Bank, med virksomhed :) Har super gode erfaringer med dem og det har min far og hans firma også ;)

Og så er der gratis kaffé.... Yes

Christopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:50

Hej  Jakub,

Kan klart anbefale Jyske Bank, med virksomhed :) Har super gode erfaringer med dem og det har min far og hans firma også ;)

Christopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:57

Christopher Roelann:

Jeg kan også kun anbefale Jyske Bank, også selvom jeg ikke drikker kaffe!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:43
Træls!! Jeg prøvede for nogen år tilbage at åbne et motionscenter i en by som ikke i forvejen havde et center. Var i 5 banker og fik nej. Så bander man højt, når der ca 6 mdr efter åbnede et motionscenter i selvsamme lokaler som jeg havde udset mig. Og den køre den dag i dag. Det er også Træls!
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:47

Jeg har selv stået i samme situation ved opstart.

Danske Bank var UMULIGE at få en aftale med, de ville gerne man lige havde 8-10 mill i baghånden hvis det gik galt.

Flere ugers forhandling var spild af tid, og de ville ikke hjælpe.

Kørte til Nordea, de fik samme papirer, samme historie - 2 dage senere så havde jeg et lån og et møde med en rådgiver der sage "Er du sikker på du ikke vil låne mere?"

Så op på hesten, og videre til næste bank :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53

Hej Jakup

Nu har jeg godt nok danske bank, og havde ingen problemer. Men skulle så heller ikke rigtig bruge nogle penge, da jeg startede, nok derfor.

Men som andre skriver, så findes der masser af banker der er villige. Og da et firma, jeg var ansat i engang, blev solgt, fik manden nej 3 steder. Og det var så sparkassen kronjylland, der sagde ja. Men ok han havde så også nogle pengemænd i ryggen.

Men lige pt er det ikke nemt at låne penge til noget som helst, og da mange banksælgere ikke aner andet end papir arbejde, så har de ekstrem svært ved at sætte sig ind i hvad det er man vil have penge til. Også når det er et cykel værksted, for det kender de jo heller ikke til, når BMW'en eller merceren går i stykker så er det jo et autoværksted, der kommer og henter den og bringer den igen. Og børn de bliver jo afleveret i skolen på vej til banken.Embarrassed

/Kenneth

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)