Jeg mener at det er meget brugt at spørge andre Aminoer om deres erfaringer med forskellige programmer m.v.
Det er jo netop det vi kan bruge Amino til. At udveksle erfaringer.
Selvfølgelig skal man ikke bruge sitet som gabestok, men sørge for at holde tonen saglig og relevant.
Jeg benytter selv programmet Quickersite til min hjemmeside. Den er, synes jeg, intuitiv og let at gå til samtidig med at den har mange avancerede funktioner som man kan vælge at benytte eller lade være. Den findes i en Light-udgave (gratis) og en registreret udgave (mener at den koster 99,- EUR i øjeblikket). Den bliver hostet hos Web10 og det fungerer udemærket.
Installation er let og administrationsdelen findes i en dansk udgave. Det er bare et spørgsmål om at vælge sprog.
Held og lykke med at finde den rigtige samarbejdspartner.
Kommer an på hvad du lægger i ordet samarbejdspartner.
Hvis det var en samarbejdspartner som næsten er så tæt på dig og din virksomhed som en kæreste er, så ville denne her kæreste nok finde det noget useriøst at du spørger offentligt om hvordan han/hun er.
Men hvis det er en samarbejdspartner som "bare" skal passe din telefon, altså et call center, er det da helt fint.
Men nu du skriver det er en CMS samarbejdspartner, som helt sikkert har andre partnere end dig, så ville jeg absolut spørge løs.
Jeg mener at det er meget brugt at spørge andre Aminoer om deres erfaringer med forskellige programmer m.v.
Det er jo netop det vi kan bruge Amino til. At udveksle erfaringer.
Selvfølgelig skal man ikke bruge sitet som gabestok, men sørge for at holde tonen saglig og relevant.
Jeg benytter selv programmet Quickersite til min hjemmeside. Den er, synes jeg, intuitiv og let at gå til samtidig med at den har mange avancerede funktioner som man kan vælge at benytte eller lade være. Den findes i en Light-udgave (gratis) og en registreret udgave (mener at den koster 99,- EUR i øjeblikket). Den bliver hostet hos Web10 og det fungerer udemærket.
Installation er let og administrationsdelen findes i en dansk udgave. Det er bare et spørgsmål om at vælge sprog.
Held og lykke med at finde den rigtige samarbejdspartner.
tak for din input. Dit link hjælper ikke så meget, da det ikke er det jeg søger, men tak alligevel. Vil nok forhøre mig om partneren lidt senere på dagen..