Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis overtagelse af velfungerende webshops

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Fra  Dansk Butiks Design Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Til jer der siger det lyder for let :-)

Jeg er klar over at det lyder for let, men rent faktisk er det muligt. Det tager noget tid, men jeg vil da gerne beskrive det lidt nærmere, uden at røbe alt for meget, da mine konkurrenter måske læser med herinde.

Da jeg fik ansvaret for wores webshop, lå vi på side 5 - ikke særlig godt og o hvert fald ikke noget der sælger. Derfor annoncerede vi. Som de fleste ved, kan der nemt gå 6 måneder, før Google indexerer siden. Indexet er en del af hellemigheden.

Der er 3 meget vigtige faktorer som Google "ser" på. Index siden - altså hjemmesidens forside, skal indeholde de korrekte ord. Hvis man f.eks. sælger tøj onliune (i øvrigt et ret svært område da der er mange tøjwebshopper) så skal teksten indeholde ordet tøj, og det skal gradbøjes som: Tøj, Tøjet, Modetøj, modettøjet, osv. Vi taler altså om den skrevne tekst i html dokumentet. Samtidig skal eventuelle billeder ikke benævnes som bille1, billed 2 o.s.v. Man skal kalde det præcis det som man regner med kunderne taster ind i Google. I stedet for billede 1 (eller hvad man nu kalder det, så kan man kalde det modetøj. vintertøj, sommertøj - uanset hvad det er for noget tøj. I samme dokument skal man i koderne under metatags skrive de samme ord. Nu er man så langt at Google er klar over at her handler det om tøj. Når Google finder hjemmesiden første gang indexerer den siden. Når Google efter 3 - 6 måneder vender tilbage til siden, skal der være ændringer i tekst og billeder. Så vil google algoritmer sige at grapperen skal vende tilbage lidt hurtigere. Måske efter 2 måneder. Igen skal der være ændringer. For hver gang Google "kigger forbi" skal der være ændringer fordi Google så vender hurtigere tilbage. Næste skridt er intern linkning.

På http://www.danskbutiksdesign.dk der er en helt ny side, der endnu ikke er indexeret af Google, vil I kunne se, at der for oven står "Butiksindretning" - og IKKE virksomhedens navn. Når kunderne skal finde en leverandør der kan indrette butikker ved jeg via statistik på søgeordene at 90% af kunderne skriver "butiksindretning" og derfor har jeg linket hvert eneste dokument til indexsiden (Forsiden) med ordet butiksindretning. Nu har i fået en begyndelse. Hvis der er en af jer, der vil have den sidste men også mest vigtige tin, så må i besøge siden og sende mig en mail. Herinde røber jeg ikke mere, idet min næste tiltag vil bringe mig op på førstepladsen. altså kan i skrive til butiksindretning@danskbutiksdesign.dk - læg mærke til at det netop er det mail link der er på siden. Hvis jeg skrev info@ - ville det ingen effekt have, men da Google er matematik set den at her er der et link til det kunderne taster ind som søge ord.

Hvis de der vil have den sidste og meget vigtige del med, skal det være fra jeres arbejdsmail, så jeg kan være sikker på det ikke er en konkurrent. Måske tror i lidt mere på det nu. Jeg vil sidst vise jer et helt fantastisk eksempel.

Når virksomheder skal have lavet en ny hjemmmeside, bruger de (igen efter statestik) ordet "Webdesign". Når det tastes ind, er der ca. 35.000.000 hits, og selv ikke de største reklamebureauer har opnået det. Derimod vil I blandt de 3 - 4 første finde virksomheden Webnestor. Hun har netop gjort alt det der her er beskrevet.

Jeg forstår godt Rasmus vil have 1 dollar, for der er enormt mange der siger de kan, men de bruger helt andre metoder og så er det jo ikke gratis mere.

Måske skulle jeg finde en stor virksomhed og komme i bestyrelsen for Marketing, for det har jeg beskæftiget mig med hele livet - Men jeg er nok for gammel. :-)

If you aren't a part of the solution, you are a part of the problem.

"Albert Einstein"

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Nordsted:

Der er 3 meget vigtige faktorer som Google "ser" på. Index siden - altså hjemmesidens forside, skal indeholde de korrekte ord. Hvis man f.eks. sælger tøj onliune (i øvrigt et ret svært område da der er mange tøjwebshopper) så skal teksten indeholde ordet tøj, og det skal gradbøjes som: Tøj, Tøjet, Modetøj, modettøjet, osv. Vi taler altså om den skrevne tekst i html dokumentet. Samtidig skal eventuelle billeder ikke benævnes som bille1, billed 2 o.s.v. Man skal kalde det præcis det som man regner med kunderne taster ind i Google. I stedet for billede 1 (eller hvad man nu kalder det, så kan man kalde det modetøj. vintertøj, sommertøj - uanset hvad det er for noget tøj. I samme dokument skal man i koderne under metatags skrive de samme ord. Nu er man så langt at Google er klar over at her handler det om tøj. Når Google finder hjemmesiden første gang indexerer den siden. Når Google efter 3 - 6 måneder vender tilbage til siden, skal der være ændringer i tekst og billeder. Så vil google algoritmer sige at grapperen skal vende tilbage lidt hurtigere. Måske efter 2 måneder. Igen skal der være ændringer. For hver gang Google "kigger forbi" skal der være ændringer fordi Google så vender hurtigere tilbage. Næste skridt er intern linkning.

På http://www.danskbutiksdesign.dk der er en helt ny side, der endnu ikke er indexeret af Google, vil I kunne se, at der for oven står "Butiksindretning" - og IKKE virksomhedens navn. Når kunderne skal finde en leverandør der kan indrette butikker ved jeg via statistik på søgeordene at 90% af kunderne skriver "butiksindretning" og derfor har jeg linket hvert eneste dokument til indexsiden (Forsiden) med ordet butiksindretning. Nu har i fået en begyndelse. Hvis der er en af jer, der vil have den sidste men også mest vigtige tin, så må i besøge siden og sende mig en mail. Herinde røber jeg ikke mere, idet min næste tiltag vil bringe mig op på førstepladsen. altså kan i skrive til butiksindretning@danskbutiksdesign.dk - læg mærke til at det netop er det mail link der er på siden. Hvis jeg skrev info@ - ville det ingen effekt have, men da Google er matematik set den at her er der et link til det kunderne taster ind som søge ord.

Jeg tror vi er flere herinde der kender til basal SEO, men selv de dygtigste vil ikke kunne garantere dig en side 1 placering et givent keyword. De kan helt sikkert give dig en bedre placering, men en side 1 placering kan de færeste garantere.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 14:56

Michael Nordsted: hvad er det så for et system du har udviklet du snakker om? Alt det du henviser til der er da blot basic SEO viden :)

Men nu skal vi ikke ødelægge tråden fuldstændig :)

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 15:56

Først og fremmest tak for den store interesse for at køre et par af mine butikker videre.

Jeg er godt klar over at tilbudet er en del anderledes end hvad man ellers er vant til på Amino. (hvor man oftere ser at man mener ens butik, som omsætter for 100.000 om året, mindst er ½ million værd). Det har dog også gjort at jeg har fået rigtig mange skeptiske mails og telefon opkald. Dog heldigvis også mange positive.

Utrolig så mange som lever 100% med tanken om at jeg kun vil snyde dem, og der ligger skjulte hensigter bagved :/

Som udgangspunkt har jeg dog fundet én til at overtage, men springer han fra, kontakter jeg en af jer andre.

Jimmy

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)