Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsbetingelser - fup og fakta

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Vi sidder lige nu og ved at skabe vores nye hjemmeside
Vil lige vente med at vise jer den til vi lancere den her i næste uge.

Men det forholder sig sådan at indtil nu har vi haft vores handelsbetingelser som vi har sendt med på papir sammen med en ordrerbekræftigelse til kunden så han har mulighed for at læse den inden at han skriver under. Men hvad siger loven.

Skal vi som web bureau have handelsbetingelser på vores hjemmeside? Der er flere store som danaweb som ikke har feks og det gav jo så anledning til mit spørgsmål.

Kommer handelsbetingelserne så op på vores hjemmeside, skal de så være synlige fra alle sider eller kan man feks ligge dem under de service ydelser som vi nu en gang har?

Hvis handelsbetingelserne er på vores hjemmeside, skal vi så forsat sende dem på post (De bliver jo ikke godkendt på vores hjemmeside før man bestiller, men vil de stadig være gældende hvis ikke han også får dem via post?)

Er der nogle punkter der SKAL beskrives i handelsbetingelser?

Jeg har lavet handelsbetingelser før men det var til vores browserspil hvilket krævede en masse ekstra betingelser for ikke at ryge i klemme mellem en spiller og os så de var MEGET omfattende. men findes der nogle minimums krav for handelsbetingelser? 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

0 besvarerelser. Troede jeg ikke var muligt på amino... bumper lige

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i ikke sælger nogen varer online, så kan jeg ikke se nogen grund til at der skal være handelsbetingelser på jeres website.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:

Hvis i ikke sælger nogen varer online, så kan jeg ikke se nogen grund til at der skal være handelsbetingelser på jeres website.

Hvad gør i selv med jeres handelsbetingelser?

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

startvaekst.dk har så vidt jeg ved nogle forskellige skabeloner til aftaler og kontrakter... Måske de også har noget i retning af det du søger?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg at danaweb har handels betingelser. Men de kan være lidt svære at finde frem til.

I dag er det også en gældende aftale, hvis man skriver i en mail til udbyderen/sælgeren, at man acceptere aftalen.

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Kaan:

Hvad gør i selv med jeres handelsbetingelser?

De er altid vedlagt det tilbud eller den ordrebekræftelse vi sender til kunden (i 9 ud af 10 tilfælde pr. e-mail). Det er det eneste der giver mening og er fair overfor kunden i min verden, da der således ikke er nogen tvivl om hvilke handelsbetingelser der er gældende på tilbuddets / ordrens udstedelsestidspunkt.

Handelsbetingelser online på en hjemmeside kan jo ændres nårsomhelst, og er det fx. 6 måneder siden en kunde lavede aftale med en virksomhed, hvordan kan kunden så vide at betingelserne er de samme som for 6 måneder siden?

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke kun for at få E-Mærket det er nødvendigt.. Og så skal handelsbetingelser indeholde nogle forskellige elementer?

Mener jeg bare

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

aha fundet danaweb's handelsbetingelser. så det gør mig bare endnu mere nysgerrig... Skal man have handelsbetingelser eller ej på hjemmesiden når man ikke sælger fra hjemmesiden

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

der er intet krav om at du skal have handelsbetingelser fra din hjemmeside, hvis du ikke sælger varer online via din hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)