Det er en flydende grænse hvor vi vurderer fra case til case. Årsagen til at vi afviser nogle annoncer er at vi har haft mange problemer med bl.a. svindlere der solgte "unikke" forretningskoncepter, som så blev solgt til mange brugere der så alle blev snydt. Dertil vil vi ikke oversvømmes med Multi Level Marketing skrammel. Og slutteligt, så vil vi ikke have basen fyldt op med 700 franchisemuligheder som ikke er sat iværk (Det kommer der en seperat base til snart).
Så vi forsøger efter bedste evne at holde en høj standard på Amino Virksmhedsbørs og i det arbejde laver vi sikkert fejlbedømmelser i ny og næ og det er nok desværre prisen.
Thomas, det bliver den ikke. Den blev videresendt til mig og da vi to havde haft den diskussion en gang, så prioriterede jeg at bruge tid mere relevante ting.
Det er en flydende grænse hvor vi vurderer fra case til case. Årsagen til at vi afviser nogle annoncer er at vi har haft mange problemer med bl.a. svindlere der solgte "unikke" forretningskoncepter, som så blev solgt til mange brugere der så alle blev snydt. Dertil vil vi ikke oversvømmes med Multi Level Marketing skrammel. Og slutteligt, så vil vi ikke have basen fyldt op med 700 franchisemuligheder som ikke er sat iværk (Det kommer der en seperat base til snart).
Så vi forsøger efter bedste evne at holde en høj standard på Amino Virksmhedsbørs og i det arbejde laver vi sikkert fejlbedømmelser i ny og næ og det er nok desværre prisen.
Dbh Martin
Jeg vil blive meget ked af at blive sat i bås med MLM firmaer, og synes det grænser til det injuriende
Kender også problemet med flere lumre typer, der starter "franchiseforretninger" op uden der er noget i det. Synes det er et stort problem for et ellers fremragende forretningskoncept.
Men ærligt talt Martin, vurdering fra case til case. Så har i jo ikke læst annoncerne.
Firma A: "søger til opstart" = annonce godkendt
Firma B: "har omsætning" = Afslag da det ikke er en igangværende forretning.
Føler mig rimeligt meget b..... i r.... når jeg samtidig har været aktiv debatør på amino siden okt. 2005, og altså ikke bare er en der lige er kommet forbi, for at smide en gratis annonce omkring et eller andet nyt unikt MLM koncept.
Jeg har slet ikke set på din annonce, jeg udtalte mig generelt, så det er bestemt ikke en anklage imod dig. Prøv at maile mig annoncen og så kigger jeg på det.