Jeg har oprettet en annonce på virksomhedsbørsen, men fået afslag på offentliggørelse af annoncen, da amino ikke vil annoncere for ikke igangværende franchisevirksomheder. Hvordan man definerer "ikke igangværende" er jo så et spørgsmål, når der i min forretning er omsætning i distriktet, som franchisetager skal købe, sammenlignet med denne annonce. (Ja, så kunne jeg selvfølgelig ikke åbne annoncen, men her er den indledende tekst, så forstår i hvad jeg mener. Vi søger en franchisetager til opstart af et vikar- og rekrutteringsbureau ...) Og jeg kan finde flere lignende eksempler. Men det er selvfølgelig også en guld annonce, så moralen kan jo være, at hvis man betaler for en opgradering af annoncen, så ser Amino igennem fingerene med deres egne regler. Hvorfor skriver jeg det så her og ikke til Aminosupport? Det har jeg gjort d. 15/4 men har ikke fået svar. Så måske med dette indlæg, jeg kan få et svar her. |
Hej Martin
Du har skrevet til Amino support d. 5 april, og fik svar dagen efter...
This email has been answered on: 4/6/2010 5:38:13 PM
Så der plejer ikke at gå lang tid før vi svarer på mails sendt til supporten... Har du kigget i dit spamfilter om den er endt der?
med venlig hilsen
Camilla Thorborg
Amino Support