Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid går der før Amino-support besvare en mail?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet en annonce på virksomhedsbørsen, men fået afslag på offentliggørelse af annoncen, da amino ikke vil annoncere for ikke igangværende franchisevirksomheder. Hvordan man definerer "ikke igangværende" er jo så et spørgsmål, når der i min forretning er omsætning i distriktet, som franchisetager skal købe, sammenlignet med denne annonce. (Ja, så kunne jeg selvfølgelig ikke åbne annoncen, men her er den indledende tekst, så forstår i hvad jeg mener. Vi søger en franchisetager til opstart af et vikar- og rekrutteringsbureau ...)

Og jeg kan finde flere lignende eksempler.

Men det er selvfølgelig også en guld annonce, så moralen kan jo være, at hvis man betaler for en opgradering af annoncen, så ser Amino igennem fingerene med deres egne regler.

Hvorfor skriver jeg det så her og ikke til Aminosupport? Det har jeg gjort d. 15/4 men har ikke fået svar. Så måske med dette indlæg, jeg kan få et svar her.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 10:54

Hej Martin

Du har skrevet til Amino support d. 5 april, og fik svar dagen efter...

This email has been answered on: 4/6/2010 5:38:13 PM

Så der plejer ikke at gå lang tid før vi svarer på mails sendt til supporten... Har du kigget i dit spamfilter om den er endt der?

med venlig hilsen
Camilla Thorborg
Amino Support

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:01

Jeg skrev også til amino support i forbindelse med, at jeg ikke kan oploade et billede på min profil.

Jeg får hele tiden at vide, at email-adressen allerede eksisterer, og selvfølgelig gør den dét, det er den jeg har oprettet min profil med!?

Jeg har ikke fået svar.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:04

Jeg skrev også til amino support i forbindelse med, at jeg ikke kan oploade et billede på min profil.

Jeg får hele tiden at vide, at email-adressen allerede eksisterer, og selvfølgelig gør den dét, det er den jeg har oprettet min profil med!?

Jeg har ikke fået svar.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Ang. svar fra supprt skal jeg ikke kunne sige - men jeg ved at de går alt igennem. Så du har højst sandsynligt fået svar.

Men dit problem skyldes at du har oprettet to konti med samme emailadresse:

Thomas Tekstforfatter

TT Tekstforfatter

Du må enten:

1. Slette en af profilerne

2. Ændre emailadresse på en af dem.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:10

Hej Jacob

Tak for hurtigt svar.

Jeg havde glemt alt om den helt gamle oprettelse, men det har i øvrigt ikke voldt mig nogen problemer, når jeg har skulle opdatere andre punkter på min profil TT Tekstforfatter, kun billedet.

Ja, jeg fik svar fra en af jeres piger, men ikke et jeg kunne bruge til noget ligesom dit. Derfor skrev jeg tilbage, men fik aldrig noget svar herefter.

Jeg vil forsøge at slette Thomas Tekstforfatter (forfærdeligt profilnavn, hehe :-)

Thomas Høedt Thomsen      www.tt-tekstforfatter.dk
TT Tekstforfatter
Tekst / Koncept
Saxogade 111, 4. tv.
1662 København V
Mobil: 3025 5151

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Skrevet kl. 14:26

Amino Support:

Hej Martin

Du har skrevet til Amino support d. 5 april, og fik svar dagen efter...

This email has been answered on: 4/6/2010 5:38:13 PM

Så der plejer ikke at gå lang tid før vi svarer på mails sendt til supporten... Har du kigget i dit spamfilter om den er endt der?

med venlig hilsen
Camilla Thorborg
Amino Support

Jeg skrev til support 15/4-2010 så ret imponerende, hvis i kan give et svar 9 dage før.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Skrevet kl. 22:18

Hej Martin

Den eneste mail, jeg har fået fra dig er den fra d. 5 april... Du er meget velkommen til at skrive igen:-)

Med venlig hilsen
Camilla Thorborg

Amino Support

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Skrevet kl. 22:20

Hej Thomas

Jeg har nu slettet "thomas Tekstforfatter", så du kun har TT tekstforfatter profilen:-)

Med venlig hilsen
Camilla Thorborg

Amino Support

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:31

Jeg venter tålmodigt på min mail bliver besvaret Smile

Mvh. Thomas

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Skrevet kl. 00:40

Amino Support:

Hej Thomas

Jeg har nu slettet "thomas Tekstforfatter", så du kun har TT tekstforfatter profilen:-)

Med venlig hilsen
Camilla Thorborg

Amino Support

Nu har jeg jo stillet spørgsmålet her, så hvorfor ikke svare her i forum. Tror der er flere end mig der gerne vil vide hvordan i definere "igangværende". I mit tilfælde er der omsætning, og i et af de eksempler jeg har fundet står der direkte opstart, hvilket jo ikke ligefem betyder igangværende? 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)