Hvis der er nogle køreskoler, der læser med her inde, eller andre som kan hjælpe, hvordan tror i så bedst, at jeg kan få fat på køreskolerne, og informere dem og denne nye side?
hvis ikke denne adresse du linker til er den officielle adresse, så vil jeg nok meget hurtigt få lagt en robots.txt fil ind i roden med følgende tekst:
disallow: /
Således at google og andre ikke crawler din side og lægger den live på nettet. Når du så senere gå live på dit rigtige domæne, får du også nogle problemer med at komme til top på google. Grundet at samme indhold findes 2 steder.
Standard infomationer telefon nummer og Cvr nummer nederste på siden i fodnoten i et billedet derved ikke ens indhold for "søgemaskinerne"
Sæt test side no indekset i til google derved kommer ikke 2 næsten ens sider , skriv hurtigste muligt til webmaster eller en der kan hjælpe dig og bed ham eller hende om at gøre dette , jeg kunne ikke se den kode , der gør din test side ikke bliver indekset i google med ”garanti” .kan komme problemer vis denne kode ikke sættes ind når din side skal indekset i søgemaskinerne pga duplikat
jeg ville sætte alle standard informationer øverst på kontaktsiden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Fed side du har fået lavet.... Den ser rigtigt fornuftig ud. Jeg ville dog bede dem om at bruge lidt mere tid på danmarkskortet. Det virker en anelse ufærdigt.... Man kunne måske overveje, at fjerne inddelingen af landsdele? Og så kun highlighte dem ved mouse-over?
Ideen med oplysninger om forsikringer er lige i skabet - der vil du også kunne hente nogle gode reklameindtægter :)
Den der "Bliv fan på Facebook", er det ikke 2010's svar på et roterende snabel a? :) Det jeg mener er at jeg ganske udemærket ved de sociale medier bliver fremhævet, som den hellige gral indenfor marketing. Men hvor mange vil egentligt være "fan" af en portal for køreskoler? Pointen er at det ikke bare er at knalde en eller anden tilfældig reference af sociale medier, ind på sin side.... Man skal stadigvæk tænke sig om og implementere dem efter omstændighederne... I den her forbindelse ville en "Del på Facobook"-løsning nok være langt mere oplagt.... Vi kender næsten alle en eller anden på Facebook, der ikke har kørekort.... Men hvor mange af os gider egentligt tilføre en portal for køreskoler over listen af pølsevogne, ispinde og fallerede 80'er stjerner, vi i forvejen er fans af derinde? ;)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Jeg savner en catch-line eller pay-off der helt entydigt forklarer, hvad det er JEG som besøgende kan på din side.
Jeg kan godt regne ud, at det er en portal for køreskoler og potentielle elever.
Men det fremgår ikke tydeligt, jo mindre man ved det.
Så noget med "Find den billigste køreskole nu" eller lignende... :)
Du har få splitsekunder til at fange kundernes interesse (de besøgende). Og det vil helt sikkert også give dig noget SEO-fordel at have noget med "billig" og "kørekort" i dine tekster.
Alt det bedste herfra...
Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...
Hey Flot site. jeg har fornylig været på jagt efter køre skoler der havde MC undervisning. kunne måske være i skulle tilføje MC del så man også ka søge efter køre skoler der kan lave MC kort.
ellers syntes jeg i havde det meste med. kortet syntes jeg er fint, det gør intet det ser lidt abstract ud :)
der er en del stører køre skoler som jeg tror i let kan komme ind til. www.lisbeth.dk hvis du rinegr til kolling afdelingen og spørger efter lisbeth så er du i gang :)