Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle kreative hoveder som vil give lidt kritik?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama: Tak.  Jeg er helt enig med danmarkskortet, tror jeg får dem til at kigge en ekstra gang på det.

Jeg kan forstå det med facebook, jeg lavede gruppen for, at mine venner kunne sprede rygtet, og hjælpe mig med at få siden til at blive lidt "kendt". De er nemlig meget hjælpsomme! 

Hej Martin. God ide med en punchline, tror jeg prøver med: Kørekortportalen, find køreskolen der matcher dine behov.

Jacob: Jeg har tænkt meget over at få MC-kort med, men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan det skal gøres. Køreskolerne skal helst kun tilmelde sig en gang, så det er mindst bøvlet for dem.  Jeg overvejer nemlig også selv at tage kørekort til motorcykel lige nu (:

Jeg laver "annoncerne" være gratis, og så kan man betale sig til " tilvalg" som forskel hjemmeside link og topplacering, som hver skal koste 25 kroner om måneden.

Ved ikke om prisen er passende? på google har jeg set adwords på "køreskole kbh" til 20 kroner pr. klik! :O

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10

Andet inden siden går i luften?

mvh

Mark

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 10:57

...åhhh, jeg savner nogle billeder Surprise altså rigtige billeder af mennesker og biler, så det hele ikke kun er grafik. Få et billed ind på forsiden af nogle glade køreskole elever. Og pynt med billeder rundt omkring på siderne, hvor der kun er tekst i lange baner. Det bryder og gør det hele lidt mere menneskeligt. 

Luften nede i bunden af forsiden kunne snildt fyldes ud med annoncer eller short cuts til vigtige sider på sitet.

Ellers flot og enkelt.

:-) Dorthe

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)