Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start webbureau i finanskrisen?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er  30 år, bor i københavn og er It ingeniør af uddannelse.

Jeg har arbejdet 1 år som asp.net webudvikler i en stor dansk virksomhed, men var nød til holde op grundet stress.

Jeg overvejer nu at starte min egen webbureau op.Men er  i tvivl om det er god ide i finanskrisetiden.

Jeg har tænkt på finde gode..(BILLIGE) programmør i udlandet, men hvordan er det muligt ?

Nogen som kan hjælpe mig i gang..

Hvad syne si jeg skal gøre.....råd og erfainger ?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:55

Hej Abdula

Du kan jo finde forskellige forums for udenlands danskere som kender lokalområdet og få dem til at hjælpe dig. Det kunne endda være de selv kunne designe hjemmesider og ikke skal have ret meget i løn, da de har lavere leveomkostninger

Thailand der er f.eks mange danskere der bor

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hvis du gik ned med stress i et "almindeligt" job, så tror jeg ikke det er en god ide at starte som selvstændig, da det stiller langt flere udfordringer og endnu længere arbejdstid.

Dette sagt meget firkantet Smile

Mvh

Jesper

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 09:40

Jesper Laugesen:

Hej

Hvis du gik ned med stress i et "almindeligt" job, så tror jeg ikke det er en god ide at starte som selvstændig, da det stiller langt flere udfordringer og endnu længere arbejdstid.

Dette sagt meget firkantet Smile

Mvh

Jesper

Helt enig. Især i denne branche da der i forvejen er mange, rigtig mange om budet der tilbyder nøjagtig det samme

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:18

Hej Abdula 

Prøv at ring til Mikkel Schmidt fra VSI-Group 36990193

www.vsi-group.dk

Med venlig hilsen 

Jonas Overgaard

vsi-group 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:27

Der må jeg give Jesper ret.

Der er visse stress faktorer, der forsvinder, når man bliver selvstændig, men til gengæld opstår der også nogle helt andre.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:10

Jeg kan også kun bakke op omkring det med stressen.

Lige når man starter op, så er man højt flyvende på "det er nyt - det er mit eget" og derfor typisk ikke bliver påvirket af stress. Men efter et års tid, så er "nyheden" ved at være dampet af og de tunge faktorer som lange arbejdstider og diverse udfordringer i forbindelse, med økonomi, projekter, leverandører, kunder m.m. begyndet at kunne sætte deres præg. Og hvis du i forvejen er let modtagelig over for stress, så få du ihvertfald en udfordring på dette punkt, hvis du går selvstændig.

Men nu kender jeg ikke din arbejdssituation, men det kan jo være at de faktorer som skaber din stress ikke vil være til stede hvis du går selvstændig, da du selv kan sætte rammerne.

En anden ting er så det at du overvejer at starte som webdesigner. Der vil jeg sige at du enten skal være virkelig virkelig virkelig dygtig - eller også så skal du have et helt unik og eftertragtet koncept. Der er rigtig mange webbureauer i øjeblikket og de lukker på stribe i øjeblikket - simpelthen fordi der netop er mange om buddet og priserne er banket så langt ned at de nærmest hverken kan leve eller dø af det.  Så du skal virkelig kunne tilbyde noget specielt for at kunne få en virksomhed til at løbe rundt i den branche.
Jeg er ikke selv i webdesign-branchen, men vi har en del webbureauer som kunder - og vi har også nogle udeståender hos netop den type virksomheder, fordi de simpelthen ikke kan få økonomien til at hænge sammen i øjeblikket. Så det er også et tydeligt tegn på at branchen er presset.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:19

Hej Abdula

Har du en mail adresse eller et telefon nummer, man kan fange dig på?

Mvh. Thomas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)