Hej Ib
Rengøringsgruppen er igang - jeg afventer stadig besked på at komme i betragtning ´de skulle lige sprørge anden leverandør om jeg måtte være med. Meget interessant
da Lynge ikke er særlig stor.
Mvh
Jannie
Hej Jannie - rart at se dig igen !!!! Talte/havde besøg af Paul fra Telenco igår
Tak for dit svar, som jeg i en åben tråd havde stillet til Mikkel Friis, som jo var en af "iniativtagerne", og derfor den rette at spørge.
J
o moderator John- selvfølgelig ville jeg tilsende Mikkel Friis en PM, hvis det var så nødvendigt og interessant for mig. Men tidligere har jeg i andre tråde kunnet læse, at selv diverse henvendelser omkring samme emne, ikke har virket i tilfældet Mikkel Friis. Og da problematiken var berørt i en åben tråd, blev min respons også bibeholdt i samme forbindelse.
Det som jeg oppenere imod var, at useriøse tiltag og bondefangeri er der ikke brug for på amino. "Vi" har nok i forvejen diverse steder og ikke mindst på nettet.
Jeg håber så tilsidst på, at trådstarter alligevel får løst sin opgave, trods denne "støj" fra Mikkel og undertegnede. Til dette kan jeg oplyse at det er Mikkel der har startet dette og ikke undertegnede.
Bedste hilsener
Ib
RÅD & MAL
www.raad-mal.dk