Hold da kæft Ib Abildgaard, har du ikke et liv hvor du maler og ikke hænger dig i amino..?
Jo da Mikkel Friis, håber da du også har, men jeg "ser" dig hele tiden "her inde" når jeg sjældne gange er herinde (kan også ses på points og dine egne). Med alle mulige "ideer" fra dig lige fra din gamle momsgæld til opstart af rengøringsgruppe. Hvor meget jeg så skal være herinde bestemmer du nok næppe - husk ytringsfriheden, den du selv påberåber dig !!!!
Er dit ordvalg og sprog det du børster dig med god amino ånd ?????
Måske undersøg dine ting så kan du måske være lidt velinformeret..
Jeg undersøger tingene i god amino ånd, og spørger dig konkret, hvordan det går med Rengøringsgruppen ???
uanset er det sku da relevant hvor manden befinder sig..
JEPS. Du kan også være analytisk Mikkel Friis, hvad kan det ikke føre med sig !!!!!
Skal man sende et firma fra skagen til sydsjælland ? Hjælper ikke og finde en pris fra et firma i den anden ende af landet Du har nok næppe firma i Skagen
OBS Ib Abildgaard maler i hele Europa uden kørsels tillæg! Du er måske selv bygherre i Sydspanien. Så kommer jeg da gerne, pålignet et fornuftigt tillæg på kørsel m.m.
Til dig Mikkel Friis som har også er så "aktiv" på Amino, burde også vide hvordan man opfører sig herinde.
Du startede overfor mig med at sprede negative stjerner, da jeg ville have lidt flere informationer omkring et nyt "tiltag", som du åbenbart også havde med at gøre, hvad jeg ud fra de foreligggende oplysninger ikke kunne vide.
Men jeg undersøger altid tingene, hvis muligt, da jeg hader plat og svindel, og altid vil bekæmpe disse, også herinde på amino, hvor næste tema kunne være et adwords firma ved navn ... tidligere ...
Jo JOHN og ANDRE solen skinner også her på Sjælland. Det er helt rart med disse moderatorer - tak amino & John.
Til trådstarter HN, held og lykke med projektet i Låsby.
Bedste hilsener
Ib
RÅD & MAL
www.raad-mal.dk
P.S. SOLSKIN og fyldt ORDREBOG- hvad mere kan man forlange i disse tider ????? og forhåbeligt på vej til ny hjemmeside