Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maler og måske regøringshjælp til en lejlighed, søges..

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Da jeg lige er gået ned med ryggen og ikke må løfte mere end en liter mælk, søger jeg hjælp/tilbud fra en maler som kan klargøre en lejlighed til udlejning. Der vil være tale om et køkken/alrum og måske en entre og soveværelse som skal males. Det hele skal males hvidt.

Vedr. rengøring drejer det sig om køkken og toilet.

Jeg vil gerne vide hvad du koster og hvornår du har tid. Lejligheden står tom lige nu.

Mvh

Henrik

Mvh. Henrik

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 08:49 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

det ville hjælpe lidt hvis du også skrev hvort det er i landet

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:50 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvor mange kvm ?

Hvor i landet ?

Forventet tidsforbrug ?

Mikkel

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:51 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

HN.:

Hej

Da jeg lige er gået ned med ryggen og ikke må løfte mere end en liter mælk, søger jeg hjælp/tilbud fra en maler som kan klargøre en lejlighed til udlejning. Der vil være tale om et køkken/alrum og måske en entre og soveværelse som skal males. Det hele skal males hvidt.

Vedr. rengøring drejer det sig om køkken og toilet.

Jeg vil gerne vide hvad du koster og hvornår du har tid. Lejligheden står tom lige nu.

Mvh

Henrik

Big SmileHej Henrik

Du er velkommen til at kontakte undertyegnede.

WinkEnten på tlf. 29 26 36 96 (træffes bedst daglig kl. 10-12 - ellers læg en besked på telefonsvareren).

WinkEller en e-mail.

YesMulighederne er mange i disse elektroniske tider.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:20 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

MikkelFriis:

Hvor mange kvm ?

NoHvor i landet ?

WinkRENGØRINGSGRUPPEN er vel landsdækkende ??? Så er det vel ligegyldigt hvorhenne i landet det er.

Men grupppen er måske stoppet ?????? - vi har ikke hørt noget nyt vedrørende dette "tiltag"

NoForventet tidsforbrug ?

Mikkel

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:31 | Låst

Hold da kæft Ib Abildgaard, har du ikke et liv hvor du maler og ikke hænger dig i amino..?

Måske undersøg dine ting så kan du måske være lidt velinformeret..

uanset er det sku da relevant hvor manden befinder sig..

Skal man sende et firma fra skagen til sydsjælland ? Hjælper ikke og finde en pris fra et firma i den anden ende af landet

...

OBS Ib Abildgaard maler i hele Europa uden kørsels tillæg!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:37 | Låst

Kære venner,

Lad os lige få tråden tilbage på sporet.
Trådstarter ønsker hjælp til klargøring af en lejlighed.

Til trådstarter:

Jo flere konkret du er, og jo oplysninger du kan bidrage med, når du efterspørger hjælp, jo flere vil kunne hjælpe.

Til alle: Hav en god weekend, solen skinner! Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:39 | Låst

Arrgh, jeg glemte lokationen. Det er i Låsby, lige mellem Silkeborg og Århus (og nej, jeg er ikke Låsby-svendsen ;o)  ).

Køkkenalrum er vel på ca. 25-30m2, men der er køkkenskabe på den ene væg og store vinduer på den anden.

Soveværelse er ca. 16 m2, entre er ca. 8-10 stykker, men om den skal males, har jeg ikke besluttet, da der er profilbrædder på væggene. Men det ville friske op med en hvid farve.

Mvh. Henrik

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:09 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

MikkelFriis:

NoHold da kæft Ib Abildgaard, har du ikke et liv hvor du maler og ikke hænger dig i amino..?

WinkJo da Mikkel Friis, håber da du også har, men jeg "ser" dig hele tiden "her inde" når jeg sjældne gange er herinde (kan også ses på points og dine egne). Med alle mulige "ideer" fra dig lige fra din gamle momsgæld til opstart af rengøringsgruppe. Hvor meget jeg så skal være herinde bestemmer du nok næppe - husk ytringsfriheden, den du selv påberåber dig !!!!

Er dit ordvalg og sprog det du børster dig med god amino ånd ????? 

Måske undersøg dine ting så kan du måske være lidt velinformeret..

Jeg undersøger tingene i god amino ånd, og spørger dig konkret, hvordan det går med Rengøringsgruppen ??? 

uanset er det sku da relevant hvor manden befinder sig.. Yes JEPS. Du kan også være analytisk Mikkel Friis, hvad kan det ikke føre med sig !!!!! 

Skal man sende et firma fra skagen til sydsjælland ? Hjælper ikke og finde en pris fra et firma i den anden ende af landet  Du har nok næppe firma i Skagen

YesOBS Ib Abildgaard maler i hele Europa uden kørsels tillæg! Du er måske selv bygherre i Sydspanien. Så kommer jeg da gerne, pålignet et fornuftigt tillæg på kørsel m.m.

Til dig Mikkel Friis som har også er så "aktiv" på Amino, burde også vide hvordan man opfører sig herinde.

AngryDu startede overfor mig med at sprede negative stjerner, da jeg ville have lidt flere informationer omkring et nyt "tiltag", som du åbenbart også havde med at gøre, hvad jeg ud fra de foreligggende oplysninger ikke kunne vide.

Men jeg undersøger altid tingene, hvis muligt, da jeg hader plat og svindel, og altid vil bekæmpe disse, også herinde på amino, hvor næste tema kunne være et adwords firma ved navn ... tidligere ...
YesJo JOHN og ANDRE solen skinner også her på Sjælland. Det er helt rart med disse moderatorer - tak amino & John.

Til trådstarter HN, held og lykke med projektet i Låsby.

Bedste hilsener

Ib

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

P.S. SOLSKIN og fyldt ORDREBOG- hvad mere kan man forlange i disse tider ????? og forhåbeligt på vej til ny hjemmeside

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:17 | Låst

Mikkel og Ib..

Er I rare at tage personsager i PM og ikke spolere trådstarters forsøg på at få hjælp til klargøring af en lejlighed i Låsby..

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)