Boysen
CSR er et forældet buzzword? Du giver jo netop selv svaret på at det ikke er det.... For yderligere bevis kan du scrolle ned i din browser.... Der ser du et fint grønt træ og noget om at det her er et CO2-neutralt website.... Og for det ultimative bevis kan du jo tage et kig på din egen hjemmeside, hvor der vist nok står noget om at i da bestemt ikke driver forretning, udelukkende for at tjene penge.... Så du kan da ikke seriøst mene, at CSR er "fis i en hornlygte"??? ;) Men det er ikke relevant... Jeg blander mig ikke i om Mikkel har ret eller ej... Jeg siger bare at han, med sin lydfil, bevæger snakken over i en boldgade, hvor man hurtigt taber nogle kunder på gulvet. Herinde betyder det så måske ikke så meget, da der er en udbredt "macho-kultur" herinde... Men det kunne jo godt være Mikkel også ville sælge sine produkter til andre end den gennemsnitlige Amonino-gorilla, og i den forbindelse tillader jeg mig bare at komme med et ydmygt pip :) |
Mikkel deMib Svendsen:Som sagt er der intet nyt i at jeg siger tingene som de er - uden omsvøb. Andre kan bedre lide at pakke tingene ind i vat og halve løgne. De må så finde nogle andre at lytte på.
Foreløbigt synes jeg min strategi har virket rigtig godt. Resultaterne taler for sig selv.
Jeg synes altid det er lidt sjovt at høre fra diverse annonyme stemmer, at det man gør er forkert, når resultaterne er så gode som de er
Bare fordi noget ikke er slemt, betyder det ikke det ikke kan være bedre ;)
Men lad det nu ligge.... Jeg har som sagt ikke noget mod hverken dig eller dit produkt generelt...og det var bare en ærlig feedback. Så istedet for at sidde og hidse dig op over lidt ærlig feedback skulle du hellere få fyret nogle flere podcasts, blogindlæg og hvad du eller går og roder med af - det vil jeg få langt mere glæde af, end at sidde her og diskutere med dig om gyldigheden af min ærlige mening :)