Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masser af positiv omtale til Star Tour

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har Star Tour fået transporteret alle deres egne strandede gæster hjem og tilbyder nu at hente de andre selskabers gæster. Man må sige at Star Tour virkelig har formået at udnytte situationen til at få positiv omtale i medierne, som her på tv2.dk. Det image Star Tour har fået opbygget den seneste uges tid virker ihvertfald på mig og det er meget muligt at det er der sommerferien bliver bestilt Cool

Godt gået Stig Elling, både hvad angår spin og moral Yes

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 12:12

Yes

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 12:13

Jeg tænkte præcis det samme - det er slet ikke første gang, at de er i medierne i positiv vinkel i forbindelse med den her askesky. Og mon ikke, at de 1000 kr forholdsvist nemt dækker deres udgifter ved de billetter, som de nu sælger til de andre selskabers kunder! Der er jo sikkert udsigt til at fylde de fly op sådan rimelig nemt..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:31

Star Tour bliver også hjulpet til et gedigent forspring, fordi Stig Elling alle dage har været mediernes kæledække. Så snart man er kommet på journalisternes speed-dial liste, så bliver man ringet op hver gang de arbejder på en artikel i relation til det erhverv, man nu er i. Jeg kunne personligt godt tænke mig at høre andre end Stig Elling agere talerør for rejsebranchen af og til, men sådan er sensationalisme nu engang. De ved Stig Elling er god for en kommentar hver gang, og derfor ringer de ham op - hver gang.

Med det sagt, så forstår Star Tour også at udnytte forspringet optimalt.

Jeg kunne aldrig selv drømme om at rejse med Star Tour eller andre charterselskaber, men hvis jeg skulle anbefale et bureau til andre, så står Star Tours brand stærkest i min bevidsthed.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:20

Star Tour formår bare gang på gang og vende negativt til positiv omtale... Det er genialt PR arbejde!!!

Yes

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:37

Rigtig god arbejde Star Tour Yes

Jeg tror de vinder utrolig mange af konkurrenternes kunder, med dette lille PR stunt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)