Arrgh, det er ikke en god overskrift - sorry... Jeg har gennem længere tid fulgt en række blogs og lagt artikler ind på artikelsider osv - hovedsageligt for at få nogle gode indgående links. Og, jo jeg har fundet ud af at de links der er knyttet til ens brugernavn som regel er nofollow, øv, men det er måske nok forståeligt nok. Det sidste nye jeg har lært er så at når jeg skriver en artikel på f.eks. artikletorvet.dk eller lign. sider er der kun der første link i artiklen til en bestemt side der gælder. Som jeg har forstået det; hvis jeg i artiklen lægger 4 links til min forside er det kun det første der giver noget saftevand i koppen. Så langt så godt...men gælder det for hele artikeltorvet.dk - at det kun er allerførste gang jeg lægger et link til min forside det gælder? Så der med andre ord kun kan ligge et værdifuldt link for hver side på min shop - forside eller underside - på hver blog/artikelarkiv/debatforum osv.? Håber i kan gennemskue hvad jeg mener - fik vist brugt lidt mange ord på det, hehe VH Mette, Ko og Ko |
Hej Mette.
Du har forstået det helt rigtigt, dog kan der gå tid før google finder alle links.
Som du siger så er det kun det første link (Til f-eks forside) som tæller (På hver URL). Så hvis du skriver en artikkel på url1.dk/side1 og en på url1.dk/side2, så tæller begge links.