Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min sunde morgenmad - prøv det

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune: Grundlæggende er det inspiration fra en række områder såsom mit virke og uddannelse som Life Coach, min interesse for sund livsstil, vegetar på 10 år (dog sidste 3 år m. fisk), en stor smag for "smoothies" af forskellige art og sidst men ikke mindst den effekt jeg kan mærke det har på mig selv. Blanding dækker i store træk de gode ting man kan få ud af grønsager, men varierer og tilsætter da selv jævnligt andre grønsager eller frugt - dog er et godt tip at prøve at ramme så mørke grønsager som muligt - har du kunne mærke en god effekt på MacDonald´s råd.

Udo´s oil er en genial blanding af planteolier, som er rig på omega 3,6 og som er essentiel i forhold til dannelse af EPA/DHA. Ligeledes er UDO Eramus og forskningen herunder af den overbevisning at en god ballast fundament af essentiele fedtsyre er nødvendig.  Dette kan i stor udstrækning også opnås ved at spise fisk (selvfølgelig afhængig af opdræt og hvilke), men har kun haft gode erfaringer med UDO, hvis du har lyst, prøv da at google lidt på det, da det er et omfattende produkt, forskning og historie.

Johannes: Er personlig ikke så meget til mejeri produkter i stor stil - men hvis det virker for dig er det jo super

Mikael: Det at være fit eller i god form er jo ikke det samme som at være "sund". Men lyder som om, at du har mere end styr på det - dog ynder jeg selv at få lidt grønsager sammen med frugten - hvad består din morgenmad af og spiser du noget specielt inde eller efter løbeturen

Nu, var meningen ikke at jeg ville gøre mig selv til "ernæringsekspert" - blot give et bud på en morgenmad der virker super duper. Men spændende med alle de mange bud på morgenmad! - vil vildt gerne høre nogle flere eksempler

De venligste hilsner

Kim

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 19:57

Kim Kampp:
Johannes: Er personlig ikke så meget til mejeri produkter i stor stil - men hvis det virker for dig er det jo super

Tja - min målsætning er så heller ikke at tabe mig, men helt modsat, tage nogle kg på, og så er yoghurt jo en ren kalorie bombe :P Ang. sundheden at det osv, der kan det nok ikke ligefrem halte op med din shake :)

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 20:05

Hej Johannes

Årsagen ti,l at jeg ikke bryder mig så meget om mejeri produkter i stor stil er flere, men i bund grund mener jeg ikke det er særlig sundt, men som du selv er inde på, er det jo som så meget andet, når man snakker sundhed, hvad man sammenligner det med.

Så når folk siger, at det ene eller andet er er sundt,er det jo altid i forhold til hvad! - og det er man heldigvis selv selv herre over, da det vigtigste er, at man er glad og trives med det man spiser og den effekt det har.

Dvh.

Kim

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:14

Det har du helt ret i Kim. Jeg mener dog ikke mejeri produkter er usunde, ANTAGET at man spiser det med måde. Dvs. nok ikke i samme stil som jeg gør lige pt. Men et glas mælk eller en skive ost hist og her kan vel fint være en del af en varieret kost.

Derimod er flere liter mælk, store mængder ost/yoghurt osv. dagligt næppe ret sundt. Ligesom med de fleste andre ting bør det varieres og spises med måde.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Fra  House of Visions Skrevet kl. 20:29

Selvfølgelig - tror det var Einstein der engang sagde at summen af laster er konstant - så spørgsmålet er jo hvilke laster, men har i forhold til andet. Drikker selv et glad mælk engang i mellem og spiser da også ost engang i mellem ">

Dvh.

Kim

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:58

Kim Kampp:

har du kunne mærke en god effekt på MacDonald´s råd.

Nej, jeg har ikke været så diciplineret til at drikke det hver dag, det er jo ikke fordi at smagen er fantastisk, men man skulle jo vende sig til det.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:18

Kim Kampp:
Drikker selv et glad mælk engang i mellem og spiser da også ost engang i mellem

Pas nu på dig selv Kim. Ellers må vi lave en Oste Intervention på dig, så du kan komme ud af det skidt. Vi elsker dig jo Kim. Kom nu ud af det oste helvede. Ligepludselig har du ostegæld, og må lave bankrøverier

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:21

Bortset fra det.. lyder din drink ganske udemærket. Den må jeg prøve

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)