Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

problem angående start af pointshop!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er. Jeg står lidt i den situation at jeg har fået et tilbud på et pointshop system til kun 1000kr, hvilket jeg selv synes er billigt så jeg havde egentlig tænkt mig at slå til.. Men problemet er bare at jeg kun er 15 år gammel, og man skal være 18 år for at være tilmeldt EuroAds (mener jeg da).. Og jeg kan ikke tilmelde den i mit fars navn da han arbejder i et pengeinstitut og ikke må ha mere end en indkomst ..

Er der nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre, eller skal jeg bare droppe ideen ?

Hilsen William Frost :)

:o) 

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 07:57

Hej William

Mit forslag er, at du skal finde dig en partner, som har alderen til at kunne foretage de økonomiske aftaler.

Det vil nok være muligt at finde en sådan partner herinde på Amino... det er da et forsøg værd.

Det næste, som er vigtigt, når du har fundet partneren er, at I indgår en skriftlig aftale omkring partnerskabet, således at du og partneren er enige om, hvem der gør hvad. Da du ikke er myndig, og derfor ikke kan indgå aftaler, skal din far nok med ind over denne aftale, men det skulle heller ikke være noget problem i relation til hans arbejde.

Med hensyn til aftalen, så ved jeg at der her på amino er en masse dokumenter til download omkring forretningsaftaler m.m., og så er der selvfølgelig en masse Aminoer som nok gerne vil øse af deres expertise.

Held og lykke med projektet

Reno R. Jensen

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Tilmeldt 10. Apr 10
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 08:52

Det er da en mulighed:)

Tilmeldt 10. Apr 10
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 11:43

Men er egentlig ikke så interesseret i at starte sammen med en :)

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 12:15

William Frost:

Men er egentlig ikke så interesseret i at starte sammen med en :)

Hej William

vil gerne starte med at sige to ting. Så længe din virksomhed ikke tjener over 50.000 kr så behøver du ikke at registrere det. Det kan samlignes med at du går hen til din nabo og gør rent og får en 50'er. Det skal du så bare oplyse til skat at du har tjent og så kommer du til at betale skat af det. Så der er ingen problemer i at have en pointshop. Problemet ligger nok nærmere i at der er så mange om budet at du nok aldrig behøver at registrere din virksomhed for der er ingen vækst.

Skulle du være en ud af 10.000 der var så heldig og havde så mange penge til markedsføring at det ville løbe rundt SÅ har du et problem for så skal virksomheden registreres og det kan du jo så ikke i dit navn af gode grunde.

Hvis ikke du har styr på moms angivelse, årsregnskab, bogholderi med mere og ikke har råd til en advokat så synes jeg det lyder som en meget dårlig idé at starte virksomhed alene. 

Det kan have katastrofale følger og kan komme til at koste mange mange penge. Feks hvis du har en virksomhed der giver 0 kr i indtægt på et kvartal og du glemmer at sende moms angivelsen ind så regner skat selv ud hvor meget de tror du skal betale og i mit tilfælde for 5 år siden blev det regnet til 10.000 kr og det tog mig 3 måneder at få skat til at indse at der ingen vækst var i min forretning

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:19

Problemet er ikke omsætningen under 50.000kr, men at nogle annoncenetværk kræver at man er over 18 år for at have en konto ved dem.

Jeg synes du skal prøve at skrive til de forskellige netværk (hvis der står i deres betingelser, at man skal være over 18år ellers tilmelder du dig bare.) om du kan få lov til at oprette en konto ved dem selvom du er under 18år.

Der er en del under 18, der driver hjemmesider og pointshops, så det burde også være muligt for dig, at få en konto et eller flere steder.

Mvh

Tilmeldt 10. Apr 10
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 12:21

Kristian Konradsen:
Jeg synes du skal prøve at skrive til de forskellige netværk (hvis der står i deres betingelser, at man skal være over 18år ellers tilmelder du dig bare.) om du kan få lov til at oprette en konto ved dem selvom du er under 18år.

Det vil jeg prøve at gøre (:

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 12:28

Du skal helt klart droppe ideen...

Jeg har kendt de fleste ejere af Skandinaviske pointsider gennem en del år og fulgt deres meget negative udvikling.

Det store problem for pointsiderne og cash-back koncepterne er, at de baserer deres omsætning på, at deres medlemmer motiveres af point eller penge til at tilmelde sig alt muligt mellem himmel og jord. Denne tanke fejler i og for sig ingenting.

Problemet derimod er, at annoncørerne ikke længere vil acceptere trafik fra denne type pointsider, fordi trafikken er værdiløs; brugerne er jo ikke naturligt motiveret til at tilmelde sig tilbuddet, men gør det kun for at opnå en belønning i form af point eller penge.

Så medmindre du kan finde en alternativ forretningsmodel, så tror jeg ikke, at det er besværet værd.

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:46

Hi Im thinking of starting a point shop but no idea where to start . Can you help?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:17

Robin Roy Hansen:

Du skal helt klart droppe ideen...

Jeg har kendt de fleste ejere af Skandinaviske pointsider gennem en del år og fulgt deres meget negative udvikling.

Det store problem for pointsiderne og cash-back koncepterne er, at de baserer deres omsætning på, at deres medlemmer motiveres af point eller penge til at tilmelde sig alt muligt mellem himmel og jord. Denne tanke fejler i og for sig ingenting.

Problemet derimod er, at annoncørerne ikke længere vil acceptere trafik fra denne type pointsider, fordi trafikken er værdiløs; brugerne er jo ikke naturligt motiveret til at tilmelde sig tilbuddet, men gør det kun for at opnå en belønning i form af point eller penge.

Så medmindre du kan finde en alternativ forretningsmodel, så tror jeg ikke, at det er besværet værd.

Jeg har selv et par sider og har præcis de samme erfaringer som Robin. Det er virkelig et svært markedet og man skal have en anderledes forretningside, hvis man skal klare sig og tjene penge på et pointsite.

Der er efterhånden mange af kampagnerne, der ikke må køres på pointsites og alle de gratis kampagner, som var for et år siden, er næsten væk nu. Det eneste gratis, der er er tilbage, er masse surveys, hvor brugerne skal accepterer en hel masse l... før det giver noget og det gider de ikke længere.

Brugerne skal derfor "købe" sig til point og det er virkelig svært, at få dem til at gøre dette.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)