Hejsa Amino'er. Jeg står lidt i den situation at jeg har fået et tilbud på et pointshop system til kun 1000kr, hvilket jeg selv synes er billigt så jeg havde egentlig tænkt mig at slå til.. Men problemet er bare at jeg kun er 15 år gammel, og man skal være 18 år for at være tilmeldt EuroAds (mener jeg da).. Og jeg kan ikke tilmelde den i mit fars navn da han arbejder i et pengeinstitut og ikke må ha mere end en indkomst .. Er der nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre, eller skal jeg bare droppe ideen ? Hilsen William Frost :) |
Hej William
Mit forslag er, at du skal finde dig en partner, som har alderen til at kunne foretage de økonomiske aftaler.
Det vil nok være muligt at finde en sådan partner herinde på Amino... det er da et forsøg værd.
Det næste, som er vigtigt, når du har fundet partneren er, at I indgår en skriftlig aftale omkring partnerskabet, således at du og partneren er enige om, hvem der gør hvad. Da du ikke er myndig, og derfor ikke kan indgå aftaler, skal din far nok med ind over denne aftale, men det skulle heller ikke være noget problem i relation til hans arbejde.
Med hensyn til aftalen, så ved jeg at der her på amino er en masse dokumenter til download omkring forretningsaftaler m.m., og så er der selvfølgelig en masse Aminoer som nok gerne vil øse af deres expertise.
Held og lykke med projektet
Reno R. Jensen