Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Black Hat taler ud ...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom den danske version af en artikel jeg har arbejdet på i et stykke tid på ComOn: "En Black Hats bekendelser: Der er grænser for hvor langt jeg vil gå!". Som altid er det skønt at se de engagerede kommentarer :)

Den originale version findes på min engelske blog under overskriften: "Confessions of a Black Hat SEO: There is a limit to what I will do!" - hvis du foretrækker det. Den skabte en del opmærksomhed rundt omkring, gik HOT på Spinn og jeg nåede min personlige rekord med (foreløbigt) 121 ReTweets.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:04

God artikel og bringer faktisk nogle offline marketingstanker i perspektiv også.

Men er det ikke sådan (og tag spørgsmålet som en i princippet total uvidende om SEO) at du i princippet i din SEO ydelse for en eller anden kunde i princippet kan riskere at det samme sker for andre som det skete for dine venner?

Eller er der noget jeg har misforstået ved anvendelsen af robotter. For target er vel ikke specifikke hjemmesider, men en form for outranking af sider med samme ord eller?

Din artikel har sat nogle tanker i gang omkring et bestemt segment, men det kan jeg eventuelt sende en PM om når og hvis den tid kommer, da dit syn (mod betaling naturligvis) sikkert vil være ganske interessant i et marketingsmæssigt aspekt.

Skal vist læse lidt mere af det du har skrevet, har aldrig betvivlet din kapacitet, så vel på tide du gør mig klogere Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:12

Mikkel deMib Svendsen:

Som altid er det skønt at se de engagerede kommentarer :)

Hold da op nogle brugbare kommentarer... Som altid, så skal man passe på med at stikke næsen frem i DK, for ellers skal man stå model til alle andres fiaskoer...

Iøvrigt nice artikel med en masse fede referencer og synspunkter!

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 23:25

Hej

Sker der ikke bare det at man bliver lidt rundere med årene?  Wink

Michael

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:25

Lagersalg123 - JEN:
Men er det ikke sådan (og tag spørgsmålet som en i princippet total uvidende om SEO) at du i princippet i din SEO ydelse for en eller anden kunde i princippet kan riskere at det samme sker for andre som det skete for dine venner?

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men hvis du spørger om mine kunder, gennem arbejdet med SEO (f.eks. med hjælp fra mig), ikke også kan risikere at trampe uskyldige til døde med kommentars-apm - så er svaret nej. Ikke hvis man holder helt fra lige den slags teknikker - eller hvis man har fantastisk godt styr på sine robotter. Det er et valg.

Fashion-Seller:
Hold da op nogle brugbare kommentarer... Som altid, så skal man passe på med at stikke næsen frem i DK, for ellers skal man stå model til alle andres fiaskoer...

Den dag jeg ikke får den slags kommentarer når jeg skriver på ComOn, så gider jeg ikke skrive mere :)

Det som folk der skriver den slags kommentarer ikke forstår er 1) At jeg slet ikke er ude efter at ramme dem og 2) Med deres lidt barnlige kommentarer styrker de faktisk mine kronikker :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:30

Mikkel deMib Svendsen:

Fashion-Seller:

Den dag jeg ikke får den slags kommentarer når jeg skriver på ComOn, så gider jeg ikke skrive mere :)

Det som folk der skriver den slags kommentarer ikke forstår er 1) At jeg slet ikke er ude efter at ramme dem og 2) Med deres lidt barnlige kommentarer styrker de faktisk mine kronikker :)

Den indgangsvinkel kunne man self os have hahaha

1) Ja den har de nok svært ved at fange... Der er i hvertfald lang vej igen ;D

2) ENIG!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:30

Dyrebilen.dk:

Hej

Sker der ikke bare det at man bliver lidt rundere med årene?  Wink

Michael

Nu kan det jo tolkes på flere måder ... :)

I forhold til min kropsbygning er jeg faktisk ret kedelig - jeg passer de samme jakkesæt, som jeg købte for 15 år siden. Jeg kan sgu ikke rigtig få den der morfar-mave, selvom jeg spiser så godt jeg kan.

Mentalt, joehh, måske bliver man lidt mere nuanceret med årene, men jeg ved ikke om jeg vil kalde mig rund. Jeg er nok stadig mere firkanten end rund :)

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:53

Jeg søgte engang black hat seoGoogle, for at finde ud af hvad det var, og fandt derudover ud af at der findes "Gray hats" med sorte bælter SEO ;)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:40

Rune Gjersvik:
og fandt derudover ud af at der findes "Gray hats" med sorte bælter SEO ;)

Ja, sådan har jeg vist også engang udtrykt det :)

Pointen er lidt af den samme: Jeg er ikke som sådan et ondt menneske - men når jeg går i "kamp", gør jeg det for at vinde.

"Now I want you to remember that no bastard ever won a war by dying for his country" - George C. Scott

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:48

Mikkel deMib Svendsen:

Rune Gjersvik:
og fandt derudover ud af at der findes "Gray hats" med sorte bælter SEO ;)

Ja, sådan har jeg vist også engang udtrykt det :)

Jeg fandt det i en "søgemaskine ordbog" på noget der hedder demib.com, har osse linket dertil i mit forrige svar.  :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)