Så kom den danske version af en artikel jeg har arbejdet på i et stykke tid på ComOn: "En Black Hats bekendelser: Der er grænser for hvor langt jeg vil gå!". Som altid er det skønt at se de engagerede kommentarer :) Den originale version findes på min engelske blog under overskriften: "Confessions of a Black Hat SEO: There is a limit to what I will do!" - hvis du foretrækker det. Den skabte en del opmærksomhed rundt omkring, gik HOT på Spinn og jeg nåede min personlige rekord med (foreløbigt) 121 ReTweets.
|
God artikel og bringer faktisk nogle offline marketingstanker i perspektiv også.
Men er det ikke sådan (og tag spørgsmålet som en i princippet total uvidende om SEO) at du i princippet i din SEO ydelse for en eller anden kunde i princippet kan riskere at det samme sker for andre som det skete for dine venner?
Eller er der noget jeg har misforstået ved anvendelsen af robotter. For target er vel ikke specifikke hjemmesider, men en form for outranking af sider med samme ord eller?
Din artikel har sat nogle tanker i gang omkring et bestemt segment, men det kan jeg eventuelt sende en PM om når og hvis den tid kommer, da dit syn (mod betaling naturligvis) sikkert vil være ganske interessant i et marketingsmæssigt aspekt.
Skal vist læse lidt mere af det du har skrevet, har aldrig betvivlet din kapacitet, så vel på tide du gør mig klogere