Hej Jakub så lige at din shop allerede er baseret på Magento. Det er efter min bedste bevisning en udemærket platform, så nu mangler du jo bare at finde en designer, der kan lave og implementere det, hvor i kan aftale en månedlig betaling indtil hans penge er betalt. Jeg er sikker på der er et par AMINO'er der er villige til at indgå sådan en deal, med refference som gulerod + en fast månedlig betaling. Jeg vil slet ikke råde dig til at rode dig ud i en tredjeparts platform, specielt fordi jeg kan mærke på dig, du slet ikke er klar over de krav som du i sidste ende kommer til at have til din platform (når nu din shop tager fart). -Karsten |
Nej alt det der hjemmelavet cms holder ikke, især ikke når jeg skal bruge tid på at uddanne ansatte til det, og har man et kendt et så er det jo meget nemmere at finde noget wiki på nettet. så helt klart, har også hørt om jamoola eller hvad det kaldes ?? noget erfaring??
Tilbud modtages stadig, har fået et par stykker så kom med fler, også hvis i kan referer til nogen i selv har brugt.