Den bedste hjælp til dig er, at du ser lidt fjernsyn, og så starter du med at ringe til www.getashop.dk i morgen og henviser til den side jeg viste dig og hører hvad de kan gøre.
det variere, skal det være en gangs beløb, så er det ikke så meget maks 15. men hvis der betales pr måned så maks 1800. men det er OGSÅ MAKS!!
Hjælp en trist amino
Op med hovedet Jakub
Når det ser sortest ud, skal man ty til venner og netværk. Så du er i gode hænder her. Der findes ingen problemer, kun udfordringer.
Nu du selv nævner beløb, over hvor lang tid har du forestillet dig at ville betale fx 1.500,- eller 1.800,-? Indtil det egentlige beløb for opgaven er betalt, eller så længe butikken eksisterer?
Du er velkommen til at ringe til mig (4333 0200). Nu eller i morgen. Så kan der jo være vi kan finde ud af noget sammen, så du kan sove roligt i nat.
Vent til i morgen med at tage beslutningen. Hvorfor skal den absolut træffes i aften i løbet af nogle timer lige inden sengetid.
Hvorfor ikke bruge tiden i morgen til at ringe rundt til et par forskellige leverandører af webshops, og så træffe beslutningen derefter. Det er trods alt en beslutning der kan være meget vigtig for din webshops fremtid.
Vent til i morgen med at tage beslutningen. Hvorfor skal den absolut træffes i aften i løbet af nogle timer lige inden sengetid.
Er meget enig i det. Hvis det er så magtpåliggende at skulle tage en beslutning på dette tidspunkt, pgs den nuværende aftale, er det måske en god idé at komme ud af den.
Jeg er ikke forhippet på at lave det for dig, men ofte kan det være en hjælp at få lidt sparring i en beslutning og derigennem få lidt ro i sindet, så der ikke tages en strategisk forkert beslutning.
respitt er i overvejelserne, men er der nogle der kan fortælle om personlig erfaring med getashop, da jeg ikke vil ende som jeg gør i pt.
Det gør du ved at stille en bankgaranti der garanterer betaling når opgaven er udført. Ingen kontant up front hvis du er i tvivl..derfor find sider din shop skal ligne...
betaling ville være pr måned fra nu og for evigt altså, alla abonnement.
Keld, hvis du ville være interesseret i at sammenarbejde, ville det være godt, men der er så det problem, at jeg ikke vil stille dig i den situation hvor du skal lave en shop der skal konkurrer med din nuværende kunde. hvis dette ikke er et problem, kan vi jo sagtens tage en snak i morgen,
betaling ville være pr måned fra nu og for evigt altså, alla abonnement.
Jakob, tag det nu roligt og find den rigtige aftalepartner for dig. Ikke at Keld ikke kan blive det, men det gør ondt på mig at se du er klar til at betale over 20.000 om året for noget du kan få til ca. 1/4 del. Tag det roligt, det tager dig alligevel lang tid at bygge shoppen op med billeder og tekster osv osv så 1-5 dage fra eller til gør ingen forskel.