Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

giv mig et tilbud på webshop!! samt kritik på nuværende !

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ! 

Detter er linket til min webshop, kan i ikke give mig feedback på hvad der kan laves på den til at se beder ud ?? 

det er vigtigt for mig. 

Forsiden er i gang med at blive lavet. 

Alt hvad i har på hjertet ! 

Ud med det, 

Tak  !! 

www.thebikeshop.dk 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 21:06

www.thebikeshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

Hvis jeg må være så fri... Man kan godt se at det ikke er en professionel, der har lavet siden. Jeg synes ikke at farverne spiller sammen overhovedet - eller er bare en smule æstetisk.

I det hele taget en smule kedeligt, men måske er det fordi der mangler noget på siden?

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 21:11

Prøv at fyld siden noget mere, også spørg igen. Det er lidt svært at se når der ikke er så meget indholdt. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 21:12

Smider lige et link der virker Big Smile

http://www.thebikeshop.dk/

Har kun lige kort kigget på forsiden. To ting skræmmer mig næsten væk.

Dit logo virker ikke seriøst på mig - det ligner noget der er lavet i Paint.

Din blå baggrundfarve var utrolig skærende i mine øjne. den skal tones meget ned, ellers tager den alt opmærksomheden fra det vigtigste - dine varer.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:12

Køb ren argan olie her

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:14

Der er meget som kan blive gjort bedre. det smarteste vil nok være for dig at du bruger en professionel. Du kan risikere at tabe en hel del kunder på at have et design som ikke spiller max.

Når det er sagt, så kan du jo selvfølgelig godt selv lærer det, men det kræver tid og ikke mindst endnu mere tid og så selvfølgelig viljen til at forstå og sætte sig ind i denne webdesign/designverden.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 21:19

Skal lige siges at det er en "professionel" der laver det, i kno i know, det ser ikke serlig godt ud, og det er så F##king træls, da jeg skal til at skabe danmarks bedste og billigste onlinesshop, som skal komme til at konkurrer med de udenlandske firmaer, potentialet er der, og varene er der, det skal bare formidles, 

Men Lagersal , er det dig der har lavet det site?? er interesseret i hvis du kan fixe sådan et sammen til mig for den pris. ? 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 21:22

Tilbud modtages gerne, det skal bare være nemt cms og overskueligt 

Fra Hedehusene
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Fra  KLS Consult Aps Skrevet kl. 21:24

Hej Jakub

Jeg kan kun tilslutte mig de råd der allerede er skrevet.

Logoet mindede mig en hel del om "Galaxy" på min Comodore 64 i 1985. Ren ASCII grafik. Der sælger altså ikke.

Farverne er fine hvis du hedder Per Arnoldi og skal udstille på Louisiana. Men som kombination til en biker shop spiller de desværre ikke.

Tror vist også du enten skal bruge rigtig meget tid på at studere farver og design, eller bide i det sure æble (som nok bliver ret sødt i eftersmagen) og få en prof til at lave det for dig.

Som med al ting ved at være iværksætter, gælder det om at målrette din tid på det du er bedst til, og få andre til at hjælpe med de ting du ikke er verdensmester i, endnu...

Funktionaliteten på siden sprang jeg over, da designet simplethen var for overvældende.

På med vanterne og få gang i 2. halvleg.

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)