Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iDNA Århus var FEDT! - Amino'er i TV! -Samlet set success

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kunne jo ikke afbryde dit interveiw og da  så kom forbi igen, var du væk..

Skal vi kalde dig det Blå lyn ?

Er der nogen der kan be- afkræfte om Thorborg holder fordrag ? til iværk

 

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

NannaP:
Ja Thomas, det var go gas med de krus. Vil glæde mig til at drikke morgenkaffe af mit i morgen. Frisk og udhvilet efter et par lange, dejlige , hårde dage på IDNA 2010.

Det var også Mogens ide :-)

Årrrrh nej, jeg har glemt et!  men fik en trøje som er for lille, jubiiiii :-)

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:
Hvor bor du henne af? jeg har et du godt må hente ;)

vejle men mun ikke det er til at overtale nogen amino folk til at smide et par stykker til salg :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Ja jeg kunne jo ikke afbryde dit interveiw og da  så kom forbi igen, var du væk..

Skal vi kalde dig det Blå lyn ?

Hehe, jeg er en tralv mand Stick out tongue

Det matcher med tøjet Cool

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

Det matcher med tøjet Cool

Det var pointen Yes

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:

Thomas De Oliveira:

Det matcher med tøjet Cool

Det var pointen Yes

Ja det ved jeg :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var også inde og vende i et par timer og fik nogle gode kontakter. Ville godt lige have hilst på på Amino-standen, men der var travlt så jeg undlod at forstyrre og gik dermed også glip af de efterspurgte krus Wink

Men et rigtig godt arrangement (også selvom der var udsolgt af sandwich til frokost) - desværre havde jeg ikke mulighed for at blive til ret meget efter kl. 12 og gik dermed glip af nogle formegentlig fede foredrag. Er der nogen der har lyst til at løfte sløret?

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder og smiler fra øre til øre. Denne tråd OSER af god energi og iværksætterånd! Cool, at I allerede er i gang med at planlægge deltagelse i den næste store messe. Og bare rolig - Amino kommer med MASSER af krus Big Smile

Lige et par bemærkninger omkring Iværk&Vækst 2010

Det er 11.-12. september i Forum, København. Standene koster ret mange penge, men de er ikke dyre Smile Det er en meget stor messe over to dage med rigtigt mange besøgende og med en beliggenhed i hjertet af København.

Vi arbejder intenst på at få lavet et nyt koncept omkring iværksætterstande, der er bedre end hvad der tidligere er set - og stadigt til en "iværksættervenlig" pris. Mere om dette så snart der foreligger noget konkret!

Programmet er endnu ikke fastlagt. Men mon ikke Martin Thorborg er et af punkterne??!?

Og nu vi er i gang: Er der NOGET eller NOGEN, som I rigtigt gerne vil høre fra scenen? Er der nogle emner, som I gerne vil have belyst? Er der nogle udstillere, som I vil opfordre til at stille op på messen, så I kan lære mere om deres produkter/ydelser? Hvad er det i det hele taget, der er gode del-komponenter i en god messe - og som sikrer jer et godt udbytte i forhold til jeres tid og ulejlighed med at rykke en dag ud af kalenderen?

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)