Jeg fik en mail i dag vedr. følgende: http://www.konkurser.dk/so/s514.pdf , det er ikke lige noget jeg selv vil kaste mig over, selvom ideen skam er rigtig god. Under alle omstændigheder kan den tilknyttede forretningsplan være interessant at læse :-).
De har da været fint kørende... leasing af een bil 90.000 årligt!
Jeg ved ikke helt med de shopping portaler. Synes ikke der rigtig er nogen som er slået igennem?Derudover skal de vel have nogle rimeligt gode placeringer på google for at der kan komme noget ordentlig forretning...
Jeg bliver ofte kontakte af nogen som vil have os med - og siger faktisk altid nej. Det kan ikke rigtig betale sig at bruge tid på det.
De har da været fint kørende... leasing af een bil 90.000 årligt!
Jeg ved ikke helt med de shopping portaler. Synes ikke der rigtig er nogen som er slået igennem?Derudover skal de vel have nogle rimeligt gode placeringer på google for at der kan komme noget ordentlig forretning...
Jeg bliver ofte kontakte af nogen som vil have os med - og siger faktisk altid nej. Det kan ikke rigtig betale sig at bruge tid på det.
Det var også det jeg tænkte. Hvad skal sådan et firma med en bil til 90.000 - årlig...
Hvad er det firmaerne vil have jer med til, affiliate? eller have jeres produkter til at ligge i sådanne "webshops" ?
Det var også det jeg tænkte. Hvad skal sådan et firma med en bil til 90.000 - årlig...
Hvad er det firmaerne vil have jer med til, affiliate? eller have jeres produkter til at ligge i sådanne "webshops" ?
Ja,
der er bare nogen som har store armbevægelser fra start :·) Jeg kører
sgu stadig rundt i min 10 år gamle Citroen Picasso hvor koblingen piver
i takt til musikken Må snart få den skiftet - altså hele
bilen :·)
De vil have at vi laver en affiliate aftale - altså at
når en person klikker på et af vores produkter og lander i shoppen, så
for de x procenter af det salg som bliver lavet.
Slået igennem og slået igennem, jeg kan se i Kelkoo Danmark's regnskab, at de havde et resultat på 6.500.000 kr. i 2008 og bruttofortjenste på ca. 10.000.000 så de må da alligevel få sendt en del besøgende videre ;-)