Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb en shoppingportal der er gået konkurs....

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik en mail i dag vedr. følgende: http://www.konkurser.dk/so/s514.pdf , det er ikke lige noget jeg selv vil kaste mig over, selvom ideen skam er rigtig god. Under alle omstændigheder kan den tilknyttede forretningsplan være interessant at læse :-).

Bemærk den er fra 2008!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 16:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper, IOOS Internet:

Under alle omstændigheder kan den tilknyttede forretningsplan være interessant at læse :-).

Ja det er spændende at se hvordan andre har lavet deres forretningsplaner, der er noget inspiration at hente.

For dem som ikke er klar over det, findes der flere forretningsplaner som forskellige Aminoer har lagt ud i Amino Download.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:26

Lyder meget spændende, men godt nok mange "webshops".

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 16:43

forholdsvis spændende læsning !

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:50

De har da været fint kørende... leasing af een bil 90.000 årligt!

Jeg ved ikke helt med de shopping portaler. Synes ikke der rigtig er nogen som er slået igennem?Derudover skal de vel have nogle rimeligt gode placeringer på google for at der kan komme noget ordentlig forretning...

Jeg bliver ofte kontakte af nogen som vil have os med - og siger faktisk altid nej. Det kan ikke rigtig betale sig at bruge tid på det.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 16:53

Helle - houseofkids.dk:

De har da været fint kørende... leasing af een bil 90.000 årligt!

Jeg ved ikke helt med de shopping portaler. Synes ikke der rigtig er nogen som er slået igennem?Derudover skal de vel have nogle rimeligt gode placeringer på google for at der kan komme noget ordentlig forretning...

Jeg bliver ofte kontakte af nogen som vil have os med - og siger faktisk altid nej. Det kan ikke rigtig betale sig at bruge tid på det.

Det var også det jeg tænkte. Hvad skal sådan et firma med en bil til 90.000 - årlig...

Hvad er det firmaerne vil have jer med til, affiliate? eller have jeres produkter til at ligge i sådanne "webshops" ?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:59

Kristian Konradsen:

Det var også det jeg tænkte. Hvad skal sådan et firma med en bil til 90.000 - årlig...

Hvad er det firmaerne vil have jer med til, affiliate? eller have jeres produkter til at ligge i sådanne "webshops" ?

Ja, der er bare nogen som har store armbevægelser fra start :·) Jeg kører sgu stadig rundt i min 10 år gamle Citroen Picasso hvor koblingen piver i takt til musikken Skype-BigSmile Må snart få den skiftet - altså hele bilen :·)

De vil have at vi laver en affiliate aftale - altså at når en person klikker på et af vores produkter og lander i shoppen, så for de x procenter af det salg som bliver lavet.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 17:05

Hehe.. Jeg har også stadig min punto - godt nok er den kun 9 år, men har købt 210.000km - så den er ved at være kørt til :O)

Nåå.. På den måde.. Så længe i har nok at lave og det hele er på det niveau, hvor du vil være/kan følge med, er der ingen grund til det.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:42

Hej Helle,

Selvom der ikke er nogle som tilsyneladende er slået igennem, så skal der nok være en del som skaber en pæn profit via Affiliate Marketing :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Slået igennem og slået igennem, jeg kan se i Kelkoo Danmark's regnskab, at de havde et resultat på 6.500.000 kr. i 2008 og bruttofortjenste på ca. 10.000.000 så de må da alligevel få sendt en del besøgende videre ;-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)