Det synes jeg godt nok virker dyrt, hvis du giver ham 5 års ann.. Burde han så ikke være "elitebilist" hos jer og derfor i en meget billigere katagori?
Det er ihvertfald det billigste jeg kunne gøre for ham.
Hvis man har 3 års skadefri kørsel så kan man blive elitebilist.
Normal starter man på trin 1,2 eller 3 og efter et års skadefri kørsel stiger man til trin 6.
Men med det tilbud jeg har lavet så starter Tim på trin 10 og der er i alt 13 trin.
Det vil sige at når han har haft bil i 3 år uden skader så bliver han automatisk elitebilist..
Du er velkommen til at spørger andre selskaber. Men tror ikke han kan få det billigere..
Nu har jeg ikke lige læsten hvilken bil det handler om, Jeg skulle på et tidspunkt have forsikret en Mazda 626 hos trekroner.
Da jeg er ny bililst skulle jeg gi 22.0000 i ANSVAR :-s..... total latterligt.... næsten det dobbelte af hvad jeg gav for bilen hehe......
Kontaktede E-Forsikringer , fik så et tilbud på 5700 i ansvar, med selvrisiko på 3900, så det vel meget fint, plus man bliver elite bilist på 2 år :)... Så jeg er tilfreds der..
Kontaktede E-Forsikringer , fik så et tilbud på 5700 i ansvar, med selvrisiko på 3900, så det vel meget fint, plus man bliver elite bilist på 2 år :)... Så jeg er tilfreds der..
Da jeg er ny bililst skulle jeg gi 22.0000 i ANSVAR :-s..... total latterligt.... næsten det dobbelte af hvad jeg gav for bilen hehe......
Nogen af de store forsikringsselskaber kan godt være dyre, men mange gange vælger de at have høje priser fordi de ikke vil have disse "type" bilister, da risikoen for skader er virkelig stor i alderen 18-25 år.
Nu har jeg selv arbejdet med forsikringer tidligere og det du skriver med at din ansvarsforsikring var dobbelt så dyr som din bilpris, så synes jeg virkelig det er noget underligt at sige.
Din ansvarforsikring dækker skader på personer og hvad er prisen for to brækket ben eller en person der bliver lam, fordi du kører galt.. Det kan man ikke værdisætte og derfor kan du heller ikke sige at din bil har været meget billigere end din ansvarsforsikring, for med den bliver din bils skader jo ikke dækket, men menneskelige skader!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Jeg checkede lige DAF - 2.400 for en gammel bil - kun ansvar ( værdi 10.000) , selvrisiko 5.000
11.400 må en på 18 år bøde
Det er dyrt at være ung.
det har jo desværre ikke meget med alder at gøre. Denne pris falder først når man er 27 år. Dvs man kan have haft kørekort 9 år og kørt regelmæssigt i jobs, fars bil osv og stadig betale 10.000 ansvarsforsikring til at starte med.
Hvis nogle kan nævne bare 1 forsikringselskab som har billigere forsikringer pga aldersforskellen 18-25 ville jeg være glad. Jeg er 25 og ønsker gerne en billigere bilforsikring, men har ikke fundet det muligt selvom jeg da har kørt en masse bil siden jeg var 18.