Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af ukurent varelager

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tænkte om der var nogle Amino brugere der kunnne havve nogle gode ideer vi kunne bruge

Vi har et Ukurent varelager af smykker i ædle metaller som vi selv har solgt med succes på egne lagersalg.  Pga tid og hensyn til vores nuværende kunder vil vi gerne afvikle hele vores ukurente varelager. Er der nogle der har nogle ideer til hvem og hvor dette kunne sælges. Smykkerne har Lagersalgspriser fra ca. 150 til 350 kr.

Desuden har vi nogle løse perlestrenge (flere 100 stk i alle farver og former, meget bredt lager)                           Vi vil ligeledes gerne finde nogle der  kan aftage disse, evt til vidersalg. Perlerne har nogle gode priser , da vi sælger dem til kinapriser, vi skal bare have vendt vores lager.

Er der nogle der har nogle ideer vil vi meget gerne hører nærmere

Hilsen Gitte

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:05

www.konkurser.dk spm pgså sælger varer for folk der ikke er konkurs. Og med de bud der kommer, så er det så absolut en brugbar vej, da priserne til tider overstiger sund fornuft, så godt for sælgerne Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 157
Fra  Lunnsgård Handel Skrevet kl. 15:13

Hej !

Har du billeder af de løse perler ?

og hvad er kvantum og pris.

Hvis man aftager alle varene - hvad er prisen for det hele  ?

MVH

Henrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:16

Hvor mange smykker er der? Har du nogle billeder eller evt lister?

Hvor er varerne?

Tilmeldt 21. Apr 10
Skrevet kl. 12:29

Hej

Vi har vel ca. 2000 strenge vi sælger dem til rene indkøbspriser. Vi har selv imorteret dem fra Kina. De fleste er indfarvede og det er nogle farver vi selv har fået lavet, så de passede til vores kollektion. Jeg tager lige nogle billeder og får dem talt helt op.

Vi sælger dem fordi vi ikke længere har en perleserie i vores kollektion.

Der er

- runde perler fra 3mm til 7 mm

- risformede fra 3-4 mm op til 6-7 mm

- knapperler fra 8,5 mm til 13-13 mm

Er du interesseret i yderligere info?

Hilsen Gitte

Tilmeldt 21. Apr 10
Skrevet kl. 12:46

Hej

Jeg har lige et par enkelte billeder her der viser stilen

Vi har lignenede smykker i alle mulig farver perler. Alle smykker er med ferkvandsperler og sterling sølvtråd. de er alle håndlavede. Vi sælger vores restlager fordi vi ikke længere fører disse smykker i vores kollektion. De har været solgt til Guldsmedebutikker.

Der er flere hundrede smykker. Vores varelager ligger i vores afdeling i Hillerød

Sig til hvis du er interesseret i yderligere info

Sterling sølv og ferskvandsperler.Forgyldt sterling sølv

4150.Eksempler på smykker.doc

Håber jeg har sat billedet rigtig ind, eller kan du lige give mig din email så sender jeg dem den vej

Gitte

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Tilmeldt 21. Apr 10
Skrevet kl. 08:40

Hej

Jeg kan ikke se hvordan jeg sender PB, kan du guide mig

Gitte

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 14:09

Hej Gitte

Jeg kunne godt tænke mig at se nogle billeder af smykkerne, hvis du ikke allerede har fået dem afsat

Du kan sende dem til Nikolaj@Pynth.dk

Er medejer af Pynth.dk, en lille webshop der sælger smykker online i designer kvalitet - se den her :)

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 21. Apr 10
Skrevet kl. 08:25

Hej

Det er en flot hjemmeside du har. De smykker vi har, kan ikke sælges i vores navn, Det er udgåede modeller som vi ikke ønsker vores navn og logo på. Så jeg ved ikke om det så har interesse?

Hilsen Gitte

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)