Når jeg læser min webstastistik, og ser på de sider, der har henvist til min side, kan jeg godt genkende de fleste sider, men ind imellem står der en www-adresse, som jeg undrer mig over. Jeg prøver nogle gange at opspore det, og har nogle gange fundet ud af, at et link har været stavet forkert og andre gange, at nogle har nuppet et billede fra os, men nogle gange kommer jeg ind på sider, som er så store, at jeg ikke kan gennemskue det. F.eks. fik vi en del fra "tilsyneladende et eller andet forum" på www.catholic-convert.com. Ligenu får jeg så fra www.marinas.com (foriøvrigt en rigtig flot side), og jeg kan da godt se, at de har Thisted Havn med, og også Fiskehuset, men det er Fiskehuset Enø, og altså ingen links til os, så vidt jeg kan se. Det hjælper ikke på nogen af siderne at bruge deres indbyggede søgefunktion, og heller ikke at gå på Google og bruge søgefunktionen site: Derfor går mit spørgsmål på: Findes der en metode til at finde linkene, så man kan se, hvad de skriver om os, eller i hvilken forbindelse, de linker? |
Spørgsmål til min webstatistik
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Vi havde ellers nogle længere diskutioner om, hvordan tyske campingpladser så ud, når de kunne finde på at kører forbi flokke af uniformerede værnepligtige, der marcherede rundt foran et dusin orange udrykningskøretøjer med blå blik - for derefter at give sig til at pakke autocamperen ud midt på vores mariana. Men hvis de har set ovenstående side, kan de selvf. have troet, at det var en campingplads :p Jeg kan heller ikke finde et link til din side, og tror ikke der er nogen let metode. Mit eneste bud kunne være, at der måske er et link i deres (lukkede) kommentarsystem. |
Hej Tommy Den var meget sjov. Jeg sidder her og griner endnu. Jeg så godt billedet af Dragsbæk Havn også, uden at lægge så meget i det. Det kan godt være, at vi må forklare alle dem, der ikke kender Thisted, at den havn ikke er særlig offentlig tilgængelig, for at sige det pænt. Jeg havde helt glemt det billede, og da jeg ellers fremhævede siden, så var det fordi, der ellers er det flotteste billede, jeg endnu har set, af den rigtige Thisted Havn (og incl. Fiskehuset). Men, det kan da godt være, at jeg, for at vende tilbage til mit spørgsmål, ikke får stillet min kvindelige nysgerrighed her. |
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Hvis din statistik ikke giver den komplette adresse til den side du har modtaget en besøgende, men bare domænet, fra kan det være lidt svært. Men den lidt mere tekniske måde at gøre det på, der kræver lidt basal viden indenfor HTML er at klikke på højre mus og vælge kilde. Du får så åbnet kildekoden for siden, typisk i notesblok. Så kan bruge rediger -> søg og søge på dit domænenavn. Det virker i hvert fald, men hvis du ikke har lidt forstand på html kan virke ret udoverskueligt. |
Tak for dit svar. Jeg har selvfølgelig prøvet din fremgangsmåde, og selvom jeg langt fra er nogen ørn til html, så kikker jeg altså tit på det alligevel. Men, lige her hjalp det mig desværre ikke. Jeg kan yderligere oplyse, at statistikken faktisk oplyser hele webadressen eller næsten hele webadressen, f.eks. står der http://forums.catholic-convert.com/viewtopic.php med et ? bagefter. De har også selv en søgefunktion på siden, men den hjælper det heller ikke at bruge. Så forstå min nysgerrighed. Nogen har åbenbart skrevet noget om os i det forum, og eller linket til vores hjemmeside www.fiskehuset.dk, og jeg kan ikke finde ud af hvad!. Og lige præcis denne har givet en del henvisninger. Den med marinas.com har kun givet et par stykker (til www.fiskehuset.com), og der vil jeg nok give dig, Tommy, ret i, at der figurerer vores link nok på en lukket del (du får ret, selvom du fik tråden lidt på afveje, men lidt sjov, skal vi jo også have ![]() |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)