Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS Chargeback på grund af manglende underskrift!?!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan PBS lave et chargeback på vores kunde på at kunden ikke har underskrevet?

Det er simpelthen det mærkeligste jeg nogensinde har hørt? Det vil sige at jeg ved at alle mine køb på nettet kan ringe til PBS og sige, det har jeg ikke skrevet under på og så er det fint?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:48

Seriøst?
Der er tale om en internethandel og ikke en handel i en fysisk forretning, ikke?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 17:55

Hvis det er en fysisk forretning, er det normalt. Da det er den måde kunden "godkender" købet på.

Jeg har dog aldrig hørt om det på nettet.

mvh.

Bamedia

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 17:57

Nej, det er også det der gør det helt uforståeligt for mig. Har oplevet chargeback hvor kunden siger de ikke har købt varen. Men aldrig dette her, det er jo helt til grin. Skulle jeg tage ud til kunden efter en underskrift. Hvornår fatter de at lave en unik kode til internetkøb.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 17:59

Hvejsel:

Nej, det er også det der gør det helt uforståeligt for mig. Har oplevet chargeback hvor kunden siger de ikke har købt varen. Men aldrig dette her, det er jo helt til grin. Skulle jeg tage ud til kunden efter en underskrift. Hvornår fatter de at lave en unik kode til internetkøb.

Er det ikke bare fordi en kunde har lavet en indsigelses som en uautoriseret transaktion?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 17:59

Hvejsel:

Hvordan kan PBS lave et chargeback på vores kunde på at kunden ikke har underskrevet?

Det er simpelthen det mærkeligste jeg nogensinde har hørt? Det vil sige at jeg ved at alle mine køb på nettet kan ringe til PBS og sige, det har jeg ikke skrevet under på og så er det fint?

Det lyder godt nok da underligt.

Har du ringet til PBS og underrettet dem?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:59

Hvejsel:

Aldrig for så tjener PBS ingen penge...

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:39

Hvejsel:

Det er ganske normalt at det står det i brevet fra PBS, når folk har lavet en indsigelse. (de siger at de ikke selv har brugt deres dankort/kreditkort til PBS) og idet at du ikke kan bevise det er dem som selv har brugt det f.eks. via underskrift eller pinkode. Overfører PBS pengene tilbage til betalingskort ejeren.

Sådan har det altid været ved nethandel.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 18:53

Jeg har haft chargeback flere gange, men aldrig med manglende underskrift. Hvad gør i andre i disse tilfælde?

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 21:12

Hvejsel:

Jeg har haft chargeback flere gange, men aldrig med manglende underskrift. Hvad gør i andre i disse tilfælde?

Klager til PBS.

Finder IP adressen og indgiver en politianmeldelse.

Med venlig hilsen
Bastian

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)