Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan man jtene penge på en blog ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
> Jeg mener at markedet/målgruppen er alt, alt for lille hvis man blogger på dansk

Det minder mig om den udtalelse en gammel venstremand kom med for mange år siden da han sagde, at: "Danmark er for alt for lille et sprogområde til at have sin egen ballet" :)

Begge dele er efter min mening noget vrøvl
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg trækker gerne min udtalelse tilbage når jeg ser et eksempel på at en person lever af at blogge, udelukkende på dansk, og vedkommende er en helt almindelig voksen mand/kvinde med alle de faste udgifter vi sædvanligvis har, og uden at vedkommende har andre indtægter ved siden af :)

Hvad har ballet med sprog at gøre, i øvrigt?

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
> Hvad har ballet med sprog at gøre, i øvrigt?

Netop!
Iøvrigt kan jeg slet ikke se noget formål med at skulle overbevise dig om at man kan leve af at blogge. Hvorfor skulle jeg dog det? Hvad er min interesse i det? Det er jo ikke et MLM-koncept :)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har skam ikke bedt om at blive overbevist. Jeg siger bare der er en vis logik i at engelsktalende lande har haft probloggere i årevis, mens lillebitte Danmark ikke har én eneste endnu. Jeg skal være meget hurtig til at indrømme at jeg tog fejl, hvis vi engang får én, for det ville da være alt for fedt. Indtil da holder jeg dog fast i min åbenbart naive mening :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror da netop at Mikkel Demib er et eksempel på hvordan man kan tjene penge på blogs. Kig på hans sider, der ads fra adsense osv. Det ser da ud som om han laver kassen ;)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
> Det ser da ud som om han laver kassen ;)

Joh, det går da udnmærket, men jeg er jo ikke fuldtidsblogger, så det er på ingen måde via min blog jeg får min hovedindtægt. Der skal lidt mere end 20-30 indlæg om måneden til :) Men hvis jeg en dag ikke gad at lave rådgivning mere er jeg 100% sikker på jeg sagtens kune hive en konkurrencedygtig fuldtidsløn hjem på blogging alene - også på dansk.

Jeg vil dog på ingen måde påstå at alle kan gøre det. Det kræver først og fremmest at man kan skrive godt, og hurtigt og at man kan skabe den rette opmærksomhed omkring det man skriver. Og så, naturligvis, at man ved hvordan det hele kapitaliseres.
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel,

Du har så svaret på indlægget, vil jeg mere eller mindre mene;)

Men vil da også sige, at man skal skrive om noget folk interesserer sig for - altså sådan bredt set, fremfor et mindre community,
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

> Men vil da også sige, at man skal skrive om noget folk interesserer sig for

Jeg vil nok mene, at man bør starte i den modsatte ende - med noget der virkelig interesserer dig selv. Noget du virkelig brænder for. Det er klart, at hvis det skulle være "varianter i Nordfinske mygs forben" man brænder for, så er det nok så snævert, at der ikke er mange læsere til det - og endnu være (for profitten), ingen annoncører.

Nogle områder er naturligvis langt mere attraktive end andre. Du kan følge prisudviklingen på AdSense i Danmark på www.PPCWatch.dk - det giver et godt fingerpeg om hvilke brancher der er mest at tjene på.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-11-2006 18:21:09
Forfatter: Mikkel deMib

Nogle områder er naturligvis langt mere attraktive end andre. Du kan følge prisudviklingen på AdSense i Danmark på www.PPCWatch.dk - det giver et godt fingerpeg om hvilke brancher der er mest at tjene på.




Betyder det, at der er en eller anden, der har betalt 235,6 kroner for 1 klik på en annonce på baggrund af en søgning på "Tjen penge hjemmefra"? Det var da helt vildt. Så kan det bedre betale sig, at skrive om MLM end at deltage i det :p
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :
> Betyder det, at der er en eller anden, der har betalt 235,6 kroner for 1 klik på en annonce

Ikke helt. Det betyder at der er nogle der har BUDT op til denne pris. Den faktiske pris de ender med at betale afgøres af en masse faktorer.

> Så kan det bedre betale sig, at skrive om MLM end at deltage i det :p

I almindelighed, ja, det vil e bestemt mene :)


Side 2 ud af 2 (20 indlæg)