Det minder mig om den udtalelse en gammel venstremand kom med for mange år siden da han sagde, at: "Danmark er for alt for lille et sprogområde til at have sin egen ballet" :) Begge dele er efter min mening noget vrøvl |
kan man jtene penge på en blog ?
Hvad har ballet med sprog at gøre, i øvrigt? |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Netop! Iøvrigt kan jeg slet ikke se noget formål med at skulle overbevise dig om at man kan leve af at blogge. Hvorfor skulle jeg dog det? Hvad er min interesse i det? Det er jo ikke et MLM-koncept :) |
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
Joh, det går da udnmærket, men jeg er jo ikke fuldtidsblogger, så det er på ingen måde via min blog jeg får min hovedindtægt. Der skal lidt mere end 20-30 indlæg om måneden til :) Men hvis jeg en dag ikke gad at lave rådgivning mere er jeg 100% sikker på jeg sagtens kune hive en konkurrencedygtig fuldtidsløn hjem på blogging alene - også på dansk. Jeg vil dog på ingen måde påstå at alle kan gøre det. Det kræver først og fremmest at man kan skrive godt, og hurtigt og at man kan skabe den rette opmærksomhed omkring det man skriver. Og så, naturligvis, at man ved hvordan det hele kapitaliseres. |
Du har så svaret på indlægget, vil jeg mere eller mindre mene;) Men vil da også sige, at man skal skrive om noget folk interesserer sig for - altså sådan bredt set, fremfor et mindre community, |
> Men vil da også sige, at man skal skrive om noget folk interesserer sig for |
Betyder det, at der er en eller anden, der har betalt 235,6 kroner for 1 klik på en annonce på baggrund af en søgning på "Tjen penge hjemmefra"? Det var da helt vildt. Så kan det bedre betale sig, at skrive om MLM end at deltage i det :p |
Ikke helt. Det betyder at der er nogle der har BUDT op til denne pris. Den faktiske pris de ender med at betale afgøres af en masse faktorer. > Så kan det bedre betale sig, at skrive om MLM end at deltage i det :p I almindelighed, ja, det vil e bestemt mene :) |