Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i kloge magento folk :)

Jeg har prøvet at forhøre mig på magentos eget forum, men det ser ikke ud til at der er nogen der inde der kan hjælpe mig, så nu håber jeg der er bedre held her inde :)

I min webshop har jeg en top menu bar, med nogle hoved kategorier. "Herrebriller" , "damebriller" osv. Der er så en dropdown menu med nogle underkategorier.
Jeg kunne så godt tænke mig at det kun er underkategorierne der er aktive som link, så man ikke kan klikke på "herrebriller" .....

Billedet forklare det sikkert bedre :)

Håber der er en der lige sidder med løsningen

Allan

Tjek min profil her

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan,

Jeg er heller ikke klog nok til at lave dine hovedkategorier ikke-klikbare, men indtil du finder svar på dit spørgsmål, er her et par indbyggede nødløsninger du kan overveje.

  1. Sæt en hovedkategori (eks. Herre Solbriller) til at være anker så du får vist alle Herre Solbriller i et grid.
  2. Lav en landingsside som statisk blok og vælg enten at vise denne statiske blok og/eller produkter i hovedkategorien. Optimer eventuelt den statiske side mod søgninger som eks. "herre solbriller".

Derudover kan du overveje at fremhæve underkategorier mere i dropdowns.

 

 

 

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Ja jeg skal helt klart have gjort noget ved siden, når man klikker på f.eks "herrebriller"
Men jeg ville helst hvis det kunne lade sig gøre at lave så man ikke kunne klikke på det :)

Tjek min profil her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)