Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM lad det nu ligge :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville da helt sikkert prøve :) Man kan jo ikke have en mening om noget man ik ved noget om vel :) 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 04:52

Hej -Thomas,

Det er godt med lidt nuancer i debatten jeg har anvendet megen tid herinde på seriøst, at forklare Network Marketing - og jeg har nedskrevet mine erfaringer på min web-site således at de der har lyst og tid til at studere kan gøre det bla. på disse sider. Men det ser ud til at nogle herinde har set sig sur på Network Marketing og udtaler sig negativt om forretningsmuligheden.

Debatten har kørt og køre stadig med udtalelser fra folk der ikke vil og ikke ved nok om Network Marketing og  derfor nedgøre alt der rør sig i Network Marketing. Og det er ikke konstruktivt - der er for mange forudfattede og useriøse meninger fra den side.

Så ja såfremt du ikke kan lide det du læser behøver du ikke kaste mudder over det, men blot gå uden om det.Idea

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 06:02

Jeg vil give dig ret, der skal være plads til alle. Dog vil 90% af alle MLM øv indlæg være undgået, hvis personen der starter tråden skriver i MLM kategorien samt klart og tydligt skriver at det omhandler MLM.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:10

john sommer:
Debatten har kørt og køre stadig med udtalelser fra folk der ikke vil og ikke ved nok om Network Marketing og  derfor nedgøre alt der rør sig i Network Marketing

Ikke for at lyde negativ, men det er altså et billigt argument, der er meget bredt favne uden reel holdbarhed.

Jeg har læst, i de MLM tråde der er blevet nedgjort, og synes nu at argumentationen, fra nogle af dem der udtaler sig negativt om det, er meget inde i stoffet. Og det som der tit ender op i er desværre at de der forsvarer MLM ikke kan forsvare det, og derved bliver de andres argumentation kaldet negativ, da det jo er imod tråd starter.

Men ellers kan jeg godt forstå at det bliver nedgjort, lige som så mange andre virksomheds konstillationer, så som franchising, eller ansatte med CVR også videre, der kun går ud på at sikre hoved firmaet mod ansvar og andet.

/Kenneth 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:54

Indkøberen/Fokus:

Hej Rhomas

Jeg er helt enig med dig - det kunne bare være godt, hvis bare et enkelt MLM ville skille sig ud fra mængden i stedet for denne mistænkeliggørelse. Det er jo ikke lyssky forretning, så hvorfor forstår de ikke at gøre det bedre????

Michael

Se, det er jo netop sådan at alle etablerede selskaber - eks. på det danske marked gør det ganske udmærket - og mange selskaber lever nærmest i det skjulte til trods for omsætning i Danmark på alt fra 25 millioner til 100 millioner kroner. Grunden til at der især på AMINO er en udbredt negativitet skyldes til dels, at en del "rookies" - helt grønne netværkere - tror at de kan poste en "reklame" som et indlæg på Amino - og så den vej rekruttere nye partnere - og intet er mere forkert - når de stakkels rookies så bliver bombarderet med spørgsmål eller formodninger, så graver de bare deres grav endnu dybere for hver diskussion de ryger ud - tilbage står et indtryk af at "så må de MLM folk være nogle kegler - dem allesammen" og "MLM forretninger er da noget værre hø".

Den kloge netværker - med bare lidt erfaring - vil aldrig nogensinde poste et "reklame-indlæg" på Amino - og jeg har vidst om nogen været bannerfører for at vi skal bruge Amino - og helt specifikt denne kategori herinde - som diskussionsforum eller oplæg til debat - og så iøvrigt se om ikke alle de der kloge og intetanende SEO udbydere kan blive bare en lille smule klogere og mere nuanceret i deres kritik ;-) (er der nogen IKKE-MLM folk på Amino, som IKKE osse har en SEO nebengeschäft...hehe!)

GOD KRISTI HIMMELFART!

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)