Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg elsker PBS :-(

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 12:52

Er jeg den eneste der stadig har problemer?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:17

Det kører fint her nu.

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 13:37

Hej alle,

PBS er nede, fordi de arbejder med sit system idag .

"...Korttransaktioner vil blive afvist i to perioder af op til 15 minutters varighed

mandag den 19/4 - 2010 i tidsrummet fra kl. 2.00 til kl. 5.00...."

Der er bare underligt, at tidsrummet er helt forkert. Smile

Såden er det. Man vil aldrig få en god service fra monopolister.

Hilsen

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 13:40

igang:

Thomas Lybek:

hehe de er da ligeglade... De er jo nødvendige for at DK kan køre rundt... Men var det ikke noget med der kom et alternativ til PBS på et tidspunkt.

Jeg mener at norske BBS var på vej. Men så vidt jeg kan forstå, er man gået sammen i et fælles nordisk samarbejde, og så er det jo ikke god skik at gå ind og konkurere med hinanden.

Det er sådan jeg tolker det jeg har set rundt omkring, men jeg skal absolut ikke udelukke at jeg tager fejl.

Men hvis det er rigtigt, er det en meget vild måde at sikre sig, at man bibeholder sit monopol. Men desværre er det danske marked nok så lille, at der ikke er rigtig mange interesserede spillere.

Hmmmm jeg kan hverken huske navn eller noget, men husker bare en fugl synge om at "PBS IS GOING DOWN""!!! :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 13:42

Det er PBS, helt normale nede tidspunkt. Den ser du cirka hver anden mandag.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:51

Thomas Lybek:

Hmmmm jeg kan hverken huske navn eller noget, men husker bare en fugl synge om at "PBS IS GOING DOWN""!!! :)

SwedBank er på vej/har en løsning, men det er uden Dankort... PBS sidder 100% på Dankort, og de giver det på ingen måde fra sig, da det er en unlimited guldmine! ;D

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:57

Fashion-Seller:

SwedBank er på vej/har en løsning, men det er uden Dankort... PBS sidder 100% på Dankort, og de giver det på ingen måde fra sig, da det er en unlimited guldmine! ;D

Men så er der vist også noget med en detajle om (for fysisk handel), at PBS har valg PSAM, og de i Sverige bruger et andet system. Så man har på den måde sikret sig at rigtig mange butikker hør købt dyrt udstyr der understøtter chip og har PBS's PSAM system. De butikker skifter nok ikke udstyr igen lige med det samme, bare fordi de er utilfredse med PBS.

Om de så også har gjort noget smart for at sikre sig at de beholder E-handlen, ved jeg ikke. Men man kunne godt forestille sig, at de har gjort hvad de kan.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:01

Fashion-Seller:

Thomas Lybek:

Swedbank... Er det ikke et eller andet B-Band?? :)
Det vil sige Visa, Electron, master osv godt kan?

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:09
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)