Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan kan en ScanNet 1 løsning også se ud...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved der er mange meninger om e-handels løsninger med ScanNet, men den skal ikke tages her!

Jeg tog en beslutning om at blive hos dem - i en given periode - og i stedet fokusere på andre ting. En designer / grafiker fik opgaven uden vi tog hensyn til de begrænsninger, der ligger med ScanNet. Vi måtte dog sande i implementeringen, at vi løb ind i problemer og der var også folk der kastede håndklædet i ringen. Men vi fandt frem nogle dygtige mennesker, der kunne hjælpe med at kode og implementere det nye design.

På et tidspunkt i starten af processen var jeg ved at "blive overtalt" til at skifte til andre web-shop løsninger, men en god nats søvn og mange tanker senere gjorde, at jeg holdt fast i min beslutning.

Og her er så resultatet:  http://www.umas.dk/ som jeg er ret godt tilfreds med. Med hjælp fra en dygtig grafiker / designer og kodehajer, så løste udfordringerne sig.

At tage en beslutning, holde fast og tro på at tingene kan løses (måske med lidt justeringer?) har været endnu en fed proces i mit iværksætter-liv.

God dag - Kh Trine

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 10:23

Hej Trine

Tillykke med en utrolig flot webshop.

Har desværre ikke lige tid til at kigge på funktionaliteten og brugervenlighed.

Der er en enkelt ting jeg kunne tænke mig. De fire varer du har nederst under nyheder, ville jeg gerne hvis de var adskilt af en tynd linie. Eller eventuelt en prikket linie som i toppen.

Men ellers en fryd at kigge på. Big Smile

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:24

Hej Trine

Super lækker shop tillykke med den :)

Jeg har dog en ting som skær mine øjne, når man scroller ned forsætter din fine baggrund med ned, dette ødelægger i mine øjne lidt af showet.

Dette kan løses ved at sætte dette på Body´en i CSS filen.:

background-attachment:fixed;

Herefter vil du opleve din fine baggrund også når der scrolles :)

/allan

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:33

Hejsa Trine.

Til lykke med det flotte resultat - hvem skulle tro, at den "ældgamle" ver. 1 kunne komme til at se sådan ud. - Så er der da stadig håb for os andre, som i bund og grund ikke har noget imod denne version, på trods af eventuelle begrænsninger.

Men som jeg læser det, du skriver, så har det kostet en del slid og meget arbejde. - Hvad var din dybere begrundelse for at beholde ver 1, frem for at skifte til en ny version eller et helt andet program?

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 10:40

Knud S.:

Hvad var din dybere begrundelse for at beholde ver 1, frem for at skifte til en ny version eller et helt andet program?

Tak for jeres in-put. Dem tager jeg lige med og vender :-)

Og grunden til at blive der, var et en blanding af disse elementer:

• holde fast i min beslutning
  • fokusere på andre relevante processer
  • tro på at "designet kunne løses"
  • at alle web-shop løsninger bøvler med noget
  • tidsperspektivet i at oprette alle varer og grupper på ny
  • tilfredshed med supporten hos ScanNet

Kh Trine

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:42

Trine Lønfeldt:
Tak for jeres in-put. Dem tager jeg lige med og vender :-)

Så kan du lige fortælle der er sidescroll i 1024 opøsning, måske din målgruppe har større skærm men det er værd at tage med.

/allan

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 10:57

Behageligt design, flotte farver (friskt!).

Shoppen er logisk og kan se at der er kræset for detaljerne.

Den kan du godt være stolt og tilfreds med :)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:06

Hej Trine

Det er flot resultat i har fået ud af "den gamle" ScanNet shop. Jeg glæder mig til at høre, hvad det giver dig at resultater i form at bounce rate, konvertering osv.

Har du overvejet nogle tydeligere knapper i købsflowet? du ved....don´t make me think, for det gjorde du, da standard knapperne virker lidt små og anonyme i farven.

Du er kommet rigtig langt siden jeg så din shop første gang, og jeg er sikker på at med dit engagement, så vil din succes fortsætte  :)

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 14:27

Hej Trine.

Dine grunde til at beholde, og udbygge den gamle ver. 1, er rigtig gode, og flere af dem matcher mine begrundelser:

• fokusere på andre relevante processer
  • tro på at "designet kunne løses"
  • - og ikke mindst disse 3:

• at alle web-shop løsninger bøvler med noget (selvom de 'frafaldne' har svært ved at indrømme det)
    • tidsperspektivet i at oprette alle varer og grupper på ny (uha . . alene tanken om alt det arbejde det medfører)
    • tilfredshed med supporten hos ScanNet (ja, den er egentlig udmærket . . .)

. . . MEN Scannet har desværre lavet nogle ændringer i statistik-visning og svar-mails, som de siger, er nødvendige, hvilket jeg bestemt ikke er enige med dem i.  Det gør i hvert fald ikke dagligdagen nemmere.
    Og på sådanne områder er de sgu trælse.
    Det er tydeligt, at det er it-folk, der sidder og nørkler med tingene, uden hensyn til brugernes behov og ønsker.
    - Der fik I den Scannet! Super Angry

Fra Hellerup
    Tilmeldt 11. Apr 06
    Indlæg ialt: 3722
    Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:02

Hej Trine

Tillykke med den nye shop, den ser super ud! Det er godt nok imponerende, hvad I har fået vredet ud af den gamle Scannet. Der er selvfølgeligt et par steder, hvor det ligner I er gået på kompris, men det er ikke mange :-)

Jeg kan egentligt godt lide dine grunde til ikke at skifte system, man må helt klart ikke undervurderer hvor arbejdet og risikoen, der er ved at skifte system. Selvom man kan automatiserer en masse dele af processen, så ender det altid med at tage en masse tid.

Rent teknisk:
    Jeg tænkte faktisk på om I ikke kunne bruge samme teknik, som I bruger til CO2 neutral billedet til, at udskifte "Er du også semiøkolog" billedet med tilsvarende tekst, i værste fald kunne I bruge JavaScript".

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)