Jeg ved der er mange meninger om e-handels løsninger med ScanNet, men den skal ikke tages her! Jeg tog en beslutning om at blive hos dem - i en given periode - og i stedet fokusere på andre ting. En designer / grafiker fik opgaven uden vi tog hensyn til de begrænsninger, der ligger med ScanNet. Vi måtte dog sande i implementeringen, at vi løb ind i problemer og der var også folk der kastede håndklædet i ringen. Men vi fandt frem nogle dygtige mennesker, der kunne hjælpe med at kode og implementere det nye design. På et tidspunkt i starten af processen var jeg ved at "blive overtalt" til at skifte til andre web-shop løsninger, men en god nats søvn og mange tanker senere gjorde, at jeg holdt fast i min beslutning. Og her er så resultatet: http://www.umas.dk/ som jeg er ret godt tilfreds med. Med hjælp fra en dygtig grafiker / designer og kodehajer, så løste udfordringerne sig. At tage en beslutning, holde fast og tro på at tingene kan løses (måske med lidt justeringer?) har været endnu en fed proces i mit iværksætter-liv. God dag - Kh Trine |
Hej Trine
Tillykke med en utrolig flot webshop.
Har desværre ikke lige tid til at kigge på funktionaliteten og brugervenlighed.
Der er en enkelt ting jeg kunne tænke mig. De fire varer du har nederst under nyheder, ville jeg gerne hvis de var adskilt af en tynd linie. Eller eventuelt en prikket linie som i toppen.
Men ellers en fryd at kigge på.