Det er et rigtigt godt spørgsmål at bringe op, jeg lytter med her da jeg har over 10 gamle opgaver hængende.
/allan
Det kan jo også være folk som har forespørgelser på forskellige opgaver, for at få en ide om en pris. Man giver vel et tilbud herinde på Amino og her gælder de samme regler som i "virkeligheden".
Når du giver et tilbud til en kunde, så kan du aldrig være sikker på nogen sinde at få svar, medmindre du selv spørger kunden.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Hmm jeg synes da det er alment "krav" man i det mindste svarer på de henvendelser der er kommet. Ellers kan man da ikke blive taget seriøs næste gang man har en opgave.
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Når du giver et tilbud til en kunde, så kan du aldrig være sikker på nogen sinde at få svar, medmindre du selv spørger kunden.
Nej men man kan vel forvente en vis seriøsitet hvor der i det mindste kommer et svar tilbage, mange af mine opgaver er helt tilbage fra februar og står stadig urørt.
Når så man skriver til folk ignorere de fleste dig det er useriøst i min verden.
Jeg er enig i, at det er useriøst, hvis man kan udbyde opgaver i et væk - og ikke gøre klart, hvem der har vundet opgaven. Det bør der være krav om, at man skal - eller i det mindste, at man skal offentliggøre, hvis man afviser alle bud og finder en løsning et andet sted.
Der er ingen tvivl om at man som opgaveudbyder, skylder at svare folk der spørger og at man lukker sin opgave med eller uden vinder.
Mht. at lukke en opgave man har fortrudt, så er det noget vi skal gøre lettere. Lige nu minder vi ikke folk om det og det skal vi.
Men kom endelig med forslag til hvordan vi kan ændre på tingene rent teknisk, for folks moral eller mangel på sammen kan vi ikke gøre noget ved.
Dbh Martin
Teknik har jeg ikke forstand på :-) Og jeg tror, at du har fat i den lange ende - det handler nok lige så meget om folks egen holdning og indstilling til tingene. Noget det kan være stort set umuligt at kæmpe mod. Så der kan kun lyde en velment opfordring til, at opgaveudbydere tager sig tid til at give en sidste status på deres opgave - så alle vi håbefulde freelancere ikke sidder tilbage og ikke ved, om vi er købt eller solgt.