Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du kunne nøjes med en levering om ugen?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg overvejer at få en e-shop ved siden af mit arbejde. I den forbindelse har jeg ikke tid til at ligge og sende pakker ud hver dag.

Derfor tænkte jeg at jeg ville sende pakker en gang om ugen, med levering Fredag (Så folk kan nå at få deres tøj op til weekenden)

Men jeg er vitterligt i tvivl om folk vil kunne nøjes med at man tidligst kan få leveret sit tøj-indkøb en gang om ugen?

Hvad hvis man lavede fragtfri levering, eller e.x. 100,- rabat ? Jeg ville sagtens kunne vente, men jeg ved ikke om almindelige kunder kan?

Som man nok kan se er det tøj det drejer sig om :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:32

Hvis du laver gratis fragt eller trækker 100 kr. fra varen, så er det en supermega dårlig forretning fra start af. Hvis du vil tjene penge på det - eller bare undgå at lukke hurtigt igen - så skal du fjerne de to options :·)

Hvis varerne var på hylderne andre steder med dag til dag levering, ville jeg vælge dette. Har du noget unikt som jeg bare vil have - så må jeg vente til om fredagen.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 23:35

Som Helle, tror jeg også bare kunderne handler et andet sted. En af de oprindelige barrierer for e-handel, var netop leveringstid - så det vil være op af bakke hele vejen. Du kan evt. overveje at outsource forsendelse til et lagerhotel.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:37

Hos mig er leveringen ikke alt afgørende, og jeg er begyndt at sende 2-3 gange i ugen, i stedet for dag-dag. 

Men tøj, som er i en helt anden branche og behov, jaså tror jeg ikke på det holder. Se bare konkurrencen, der er nok af andre at vælge imellem. Har man lige købt nyt tøj, vil man have det på.....ikke vente en uge.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:39

Der er ingen grund til, at starte med at være bagud i forhold til alt og alle...

Kunder forventer idag hurtig levering. Ja faktisk er det sådan, at kunden bestiller og betaler idag, men forventede levering igår!

Du kan sikkert godt lave en forretning ud af det, men du skal bare slidde dobbelt eller tre gang så meget for samme omsætning, som en konkurrent med dag til dag levering!

"Face the facts" så spilder du ik din tid ;D

God vind ;D

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 23:44

...

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 23:46

Tak for svar alle sammen.

Jeg vil overveje at outsource til lagerhotel, eller få nogle andre til at lave arbejdet :P

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:38

Når jeg handler på nettet, så forventer jeg at få hurtig leveret, og sådan har mine kunder det også.
Det er faktisk noget der bliver bemærket og kommenteret i tilbagemeldingerne fra kunderne (TrustPilot).

Hvis den vare du har, også findes i en anden shop, ville jeg ikke handle i din, med mindre prisen var tilpas lav.
Er den det og/eller giver du fragtfri levering, så kan det nemt gå hen at blive en underskudsforretning for dig.

Generelt vil jeg sige til dig, at hvis du ikke helhjertet går ind i din nye shop, så drop i det mindste tanken om kun en leveringsdag om ugen.

Men ellers held og lykke med projektet.

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:50

Hej Unavngivet

Jeg tror jeg har løsningen til dig:

www.pakkepartner.dk

Vi er her præcis for at servicere webshops.

Kan jeg kontakte dig?

Med venlig hilsen

Klaus Andersen
PakkePartner ApS

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 12:52
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)