Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kjoler, Toppe, Bluser, bukser, jeans mm til en skarp pris

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Anders Sorensen:

Hold da OP en flot .....  Bluse.. Stick out tongue

10 billeder er blevet til 2... Aner ik hva der er sket hehe

I Google reader var der 6 linier med billeder. Jeg kan så ikke lige sige hvor mange billeder der var på hver linie, men fordelingen af ansigter var 3,2,3,1,2,2.

men underligt at der kun vises to her på Amino

mvh

Jan

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:00

Technocowboy:

Fashion-Seller:

Anders Sorensen:

Hold da OP en flot .....  Bluse.. Stick out tongue

10 billeder er blevet til 2... Aner ik hva der er sket hehe

I Google reader var der 6 linier med billeder. Jeg kan så ikke lige sige hvor mange billeder der var på hver linie, men fordelingen af ansigter var 3,2,3,1,2,2.

men underligt at der kun vises to her på Amino

Det er lidt spooky ;D

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:17

Hej, jeg kunne også godt tænke mig en pris og evt flere billeder? Hvis man køber et mix, følger der så billeder med? Og hvordan er mixet? 1stk af hvert tøj eller flere stykker tøj af den samme eller hvordan?

Sendes gerne til nannapoulsen89@yahoo.dk

På forhånd tak

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:27

TimP:

Hej, jeg kunne også godt tænke mig en pris og evt flere billeder? Hvis man køber et mix, følger der så billeder med? Og hvordan er mixet? 1stk af hvert tøj eller flere stykker tøj af den samme eller hvordan?

Du får lige en mail her om lidt. Der er billeder af en del af varerne, men desværre ik alle...
Der er typisk 3-8 stk pr model. Enkelte kun i 1-3 stk. Men der er aldrig kun en enkel af hver...

Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:37

Har i overvejet at få jer en webshop hvor i kan sælger jeres kjoler og toppe? Jeg har selv startet en webshop op og det fungere ganske optimalt. Kig evt. forbi elleogco.dk tror det vil hjælpe jer til at kunne sælge jeres produkter.  

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:42

Elleogco:

Har i overvejet at få jer en webshop hvor i kan sælger jeres kjoler og toppe? Jeg har selv startet en webshop op og det fungere ganske optimalt. Kig evt. forbi elleogco.dk tror det vil hjælpe jer til at kunne sælge jeres produkter.  

Det ville vist være overkill, at åbne en shop, blot for at sælge et restparti...

Fra Jyllinge
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:58

Hej, jeg kunne også godt tænke mig en pris og evt flere billeder. mail: taz6612@gmail.com

DJBoringer.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 20:24

Du må også gerne sende en mail til kj@dk-solutions.dk med priser, billeder og antal tilbage, tak

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:16

Nu er tråden fra 2010, så varerne er solgt, men jeg har sendt et tilbud på nogle andre kjoler/bluser. Der er dog kun 198 stk totalt.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)