Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP - hvor billigt kan man leje et kontor?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er på jagt efter ca 50 m2 kontor på Sjælland og gerne København -

Det skal IKKE være flot og fint, eller med udsigt til noget grønt - men hvis der er et vindue, så vil jeg være glad ... det skal bare være billigt!!

Sådan rigtig baggårds kontor - den øverste del af en automekaniker :-)

Er der nogle der kender sådan et sted man kan leje?

Venligst

Novedas mitas

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 15:21

Kender ikke lige noget på Sjælland men hvis det var jylland kan jeg sige jeg flytter i totalt ny istandsat kontormiljø med 120 kvm plads for 2200 om måneden Wink

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 15:25
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02

Thomas Lybek:

Kender ikke lige noget på Sjælland men hvis det var jylland kan jeg sige jeg flytter i totalt ny istandsat kontormiljø med 120 kvm plads for 2200 om måneden Wink

Hold da fast det var billigt !!

Hvor i Jylland om man må spørge? - til de priser har jeg svært ved at se hvorfor man skulle blive på Sjælland ..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03

Thomas Sindberg:

Hejsa

Kig evt på http://www.lokalebasen.dk/erhvervslejemaal, der er en del lejemål. Ellers kan en gåtur igennem københavn og frederiksberg fortælle om rigtig mange ledige lokaler rundt omkring.

Det er måske en rigtig god idé at gå en runde og banke på en dør eller to ...

Tak!

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:06

15 km nordvest for horsens. (Hjertet af jylland) :)

Det er en gammel virksomhed som gik fallit i 2007 og når man går derind ligner det en spøgelsesbygning. Alle papirer fra dengang ligger der. Smøger i askebæret, tilbud som aldrig blev sendt ud. Det gav mig kuldegusninger at gå derind.

Nå men vi er 4 som lejer os ind i hele deres gamle kontor bygning, og fordi det ikke har været brugt så længe sætter de det i stand for os og lejer det ud for 8800 (2200 pr. mand)

Men sjælland har altid været dyr at bo på. Det er ligemeget om det er erhverv eller privat. Så kom du herover og køb en Ko. så vil du føle dig hjemme Stick out tongue

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)