Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Slangerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 25
Fra  Flexintra Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kunde som har været på kursus  i søgemaskine optimering. Og der har hun fået at vide at teknikken bag hendes CMS også skal fornyes med jævne mellemrum for at hendes side kommer op i resultaterne på Google.

Så er mit spørgsmål. har firmaet ret i det, eller er det et salgstrick for at få hende over i deres CMS system. Sjovt nok var det noget af det som de gjorde meget ud af i deres system. At opdatere teknikken for at få deres kunder op i resultaterne på google.

Nu synes jeg selv, at jeg har fulgt lidt med, men jeg har da ikke hørt om at Google kigger på den teknik som CMS systemerne benytter.

Har jeg overset noget??

CMS, CRM, HR, Økonomi samt mange flere værktøjer til styring af din virksomhed eller forening. Kontakt os på telefon 31621422 eller Thomsen @ Flexintra.net

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:59

Der er to muligheder: Enten har din kunde hørt forkert, eller også har underviseren ikke anet hvad han har snakket om. Det er meget muligt det er det sidste.

Hvis Google kan se hvad der sker i back-enden af sælgerens CMS så har de et seriøst sikkerhedsproblem Geeked

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 12:00

Google kigger ikke som sådan på den teknik der benyttes (bortset fra at de kigger lidt efter hvis nogen ovetræder deres retningslinier og laver "dirty tricks", men det er nok ikke det der menes her).

Det pågældende SEO firma mener er sandsynligvis at SEO er en "ongoing operation" som aldrig kan siges at være færdig. Det er noget man skal vedligeholde hele tiden. Der kommer hele tiden nye "tips & tricks" på banen og derfor skal siden og SEO strategien generelt kontinuert holdes opdateret.

At de så selvfølgelig ønsker at få din kunde som kunde og påstår at det hele sker meget bedre i netop deres system er vel bare almindelig salgsteknik :-)

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 12:02

Nogle CMS systemer er knap så SEO venlige som andre.

Der er jo hele tiden plads til forbedringer, der kommer også nye tiltag efterhånden som tiden går.

F.eks. er den nyeste tiltag fra Google at sidens hurtighed også har effekt på din placering på Google.

Der kan enhver CMS bliver bedre og bedre.

Det er måske overdrevet at sige jævnligt, men en gang hver halve år.

Jeg bruger selv Joomla! CMS som er helt gratis. Der kommer også ofte nye opdateringer, så CMSet kan følge og leve op til de nye standarder, sikkerhed , seo . osv.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:03

Umiddelbart lyder det som vrøvl...

Mon ikke hun har misforstået noget?
Kunne det tænkes at de har sagt at de holder deres cms opdateret sådan at man får de nye fordele efterhånden som de kommer?
Det er der dog mange cms-systemer der gør i, dog ikke nær så mange som ikke gør det!

Jeg tænker på ting der er fremkommet i de senere år, og som virker fint, eksempelvis "tag pages" som jo kan give en hel flere indekserede sider, og derved større synlighed i søgemaskinerne.

Men som udgangspunkt vil hun få de fleste af de fordele med wordpress som er et glimrende open source system, og har man problemer eller spørgsmål, så er sandsynligheden for at en eller anden allerede har fundet løsningen ret stor.

Har hun blot fået den besked som du beskriver, lyder det i mine ører som vrøvl...

Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:07

hehe...

4 næsten enslydende svar på under 10 min.

Amino rules!!!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:15

Hey.

Jeg tror hun må have hørt lidt forkert.

Jeg tror virksomheden har ment teknikker og funktioner i CMS løsningen.
Jeg selv går meget op i at min CMS løsning bruger de nyeste teknikker og muligheder som findes på SEO markedet. og jeg tror at det er det der menes, for det er nemlig vigtigt i forhold til fortsat at have et godt udgangspunkt i selve hjemmesiden. At søgemaskineoptimerer er en ting, mens det at have funktionerne til rådighed og indbygget i CMS løsningen er en anden ting.

Det svare lidt til at der stadig i nogle CMS løsninger ikke er mulighed for at udfylde individuel Title og meta data. og man kan så ikke sige at de CMS løsninger tager brug af de teknikker og muligheder.

Som de andre også siger handler det om det SEO venlige i CMS løsningen. Og det er der rigtig mange CMS løsninger går galt. fordi de ikke bliver opdateret og tænkt ind i løsningen.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Slangerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 25
Fra  Flexintra Skrevet kl. 12:51

Hold da op. Det gik dælme da hurtigt med at få nogle svar herinde. Tak for det.

Jeg ville bare lige være sikker inden jeg fortæller hende, det som I også siger, nemlig at det var en salgstale. Jeg synes godt nok også at det lød lidt underligt.

Kan I alle have en god weekend 

CMS, CRM, HR, Økonomi samt mange flere værktøjer til styring af din virksomhed eller forening. Kontakt os på telefon 31621422 eller Thomsen @ Flexintra.net

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)