Jeg kan forstå på DHL at lufthavnene er blevet lukket grundet vulkanudbrud på Island, men er det ikke lige i overkanten at lukke de danske og tyske lufthavne for det? Er der reel fare i luften eller er det bare socialdemokrater og hundehoveder hele bundtet der lige har øjnet sig en ekstra fridag? :)
Er der nogen der har et kvalificeret gæt på hvornår det atter bliver muligt at transportere mennesker og varer rundt i verden i flyvemaskiner? |
Jørgen Olsen:Er der reel fare i luften eller er det bare socialdemokrater og hundehoveder hele bundtet der lige har øjnet sig en ekstra fridag? :)
Det vil jeg bestemt tro der er. Man må gå ud fra, at de folk, der har taget beslutningen ved hvad de snakker om. For mig giver der ydermere god mening, at man ikke kan flyve rundt i en aske-sky. Luftforholdet må være meget anderledes i en sådan sky, end i "normal luft", hvorfor det giver god mening ikke at flyve i det.
Så nej, jeg tror ikke det er en flok hundehoveder, der har brug for en ekstra fridag (jeg tror faktisk det meste personale i lufthavnen har mere travlt end normalt).