Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du: idé og "produkt" - Jeg: Salg og investering

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Samarbejdspartner søges til at starte firma op. Du har en idé/produkt som vi sammen kan føre ud i livet. Du bor i det gamle Århus Amt. Du er teknisk/idémand, jeg er på salgssiden. Penge haves. Lad mig høre dine ideér. Branche underordnet, så længe ideén holder. Send mig evt. PM.

PFT

/OP

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Skriv en PM til mig, og fortæl lidt om dig selv og din baggrund - jeg har måske et par projekter der kunne have interesse.

Bendtsen

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en ide til en måde man skal kunne designe sit hjem når man står ude ved møbelhandleren, ikea osv så var det rart man kunne se sofaen som man havde tænkt sig at købe, hjemme i stuen inden køb. Jeg synes at programmet mangler pg har også intereserede købere hvis ellers det bliver lavet. Preben
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke du har åbnet op for PM?

For kan ikke sende til dig..

Fra Holbæk
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole. Jeg bor godt nok ikke i det gamle Århus men har en ide som jeg har en brugsmodel godkendelse på som jeg vil gi til dig. Du kan ringe på 60602549 hvis du vil høre mere

 

Niels

Niels Norspang

www.lampecity.dk

Tilmeldt 8. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle henvendelserne. Jeg har været ude at rejse, så svartiden har været lidt for lang, men alle vil få svar i denne uge.

Jeg har nu slået PM til, håber det virker?

/OP 

Fra 9300 Sæby
Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Hvis geografien ikke er afgørende - jeg bor i nordjylland - er jeg interesseret i at finde en samarbejdspartner i forhold til nye og eksisterende ideer/produkter - ring mig gerne op.

 www.beringform.dk

Mikkel Bering  

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole,

 

Vi er et nystartet firma i Århus, involverende 5 Master studerende med masser af ideer. Dem skal der altid være nok af... Lige pt har vi nogle forskellige i støbeskeen, bla. brintproduktion samt udvikling af en racerbil eller Elbil..

 

Du må gerne sende en PB eller skrive til Kj@jkmt.dk

Kort om os, så er vi to stud. MSc Innovation Management, en stud. Cand.Merc.Jur, en Ha.Jur (kommende Cand.merc Aud), samt en stud. Cand.Scient Datalogi. Dette gør at vi har kompetencer inden for IT, projekt og process styring, produktudvikling, skat, regnskab, erhvervsret mm.

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Puggaard:

Samarbejdspartner søges til at starte firma op. Du har en idé/produkt som vi sammen kan føre ud i livet. Du bor i det gamle Århus Amt. Du er teknisk/idémand, jeg er på salgssiden. Penge haves. Lad mig høre dine ideér. Branche underordnet, så længe ideén holder. Send mig evt. PM.

PFT

/OP

Hejsa - jeg så dit inslag.

Du kan evt. tjekke: http://www.amino.dk/forums/p/87732/569397.aspx#569397

 

Det jeg skal bruge er en investor, og en person der har forstand på reklame - så jeg syntes dit inslag så spændende ud.

 

Jeg bor ikke i Århus Amt - men dette projekt er kun tidsbegrænset.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)