Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har også haft mangel på leads?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse

Jeg tror at de fleste som arbejder med MLM kender dit problem.

Som dig begyndte jeg også at gøre det som man for fortalt af sin upline.

Snakke med alle som man kender eller har en eller anden relation til og prøve at vise dem muligheden og sælge nogle produkter. Det virkede på nogle få men ikke den store succes, men jeg fik da gang i forretningen.

Mit varme marked var tømt og hvad så? Jeg brugte den berømte 1m regel, snak med alle som kommer inden for 1m af mig og jeg tog den til et helt nyt niveau.

Jeg var helt vild jeg stoppede folk på gaden og fik deres nr og hev dem med til en presentation.

og hvis de ikke ville gav jeg dem en presentation på stedet om så det var på et biltag.

Fuldstændig vandvittigt.

Det var frustrerende, pinefuldt, ødelæggende for min familie og frem for alt ikke spor sjovt.

Er jeg virkelig villig til at bruge de næste 20 år på at gå og anstøde fredelige mennesker på gaden?

Men jeg var vild med MLM ideen og havde set mange som levede et fandtastisk liv.

Er der en anden løsning?

Hvad nu hvis jeg kunne få interesseret mennesker til at kontakte mig, istedet for at jage efter stakkels onkel bent som ikke har  spor løst til at have en forretning.

Hvad nu hvis jeg kunne blive den jagtede, istedet for at jage efter andre?

Se min løsning på min blog

 

 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 05:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Madsen:

MLM-pladder

Hej Lars,

Har du oversat din blog fra engelsk?

Anyways, tak for indholdet. Jeg har læst det med omtanke og glæder mig nu til, at millionerne ruller ind på kontoen - helt uden jeg skal løfte en finger.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Lybek:

 

 

Er en mere korrekt fremstilling ikke noget i stil med dette:

Vej til kunden

Detailhandel:

Producent - > grossist -> detailhandel -> kunder (mange kunder)

 

MLM/NM:

Producent -> MLM virksomhed -> partner -> partner -> partner......

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Thomas Lybek:

 

 

Er en mere korrekt fremstilling ikke noget i stil med dette:

Vej til kunden

Detailhandel:

Producent - > grossist -> detailhandel -> kunder (mange kunder)

 

MLM/NM:

Producent -> MLM virksomhed -> partner -> partner -> partner......

"Fama",

Din korrektion ift. til MLM er ikke korrekt - ihvertfald ikke når vi kigger på det at FLYTTE et givent produkt, "kunden" vil altid få produktet fra enten "en partner" eller direkte fra firmaet (nu er ganske vidste puttet en "parfumør" ind, men i de fleste tilfælde er det samme led). De "smarte" networkers sørger altid for at en "kunde" bestiller direkte hos firmaet fremadrettet, ergo spares en "postgang" så at sige, det er kun de som ikke 100% har fået netværkstanken der har hele garagen fyldt op med produkter.

Et produkt vil ALDRIG have en postgang gennem flere partnere før det når en "kunde".

Det er udelukkende afregning der sker til flere partnere, eftersom det er gennem en anbefaling fra partner til partner der til sidst rammer en "kunde".

Lasse Burholt

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

"Fama",

Din korrektion ift. til MLM er ikke korrekt - ihvertfald ikke når vi kigger på det at FLYTTE et givent produkt, "kunden" vil altid få produktet fra enten "en partner" eller direkte fra firmaet (nu er ganske vidste puttet en "parfumør" ind, men i de fleste tilfælde er det samme led). De "smarte" networkers sørger altid for at en "kunde" bestiller direkte hos firmaet fremadrettet, ergo spares en "postgang" så at sige, det er kun de som ikke 100% har fået netværkstanken der har hele garagen fyldt op med produkter.

Et produkt vil ALDRIG have en postgang gennem flere partnere før det når en "kunde".

Det er udelukkende afregning der sker til flere partnere, eftersom det er gennem en anbefaling fra partner til partner der til sidst rammer en "kunde".

Lasse Burholt

 

Aha... Jamen hvad er problemet så med den længere "postgang"? Hvis problemet ikke er et eller andet med at "det er billigere at skære mellemmanden væk", så kan jeg ærligt talt ikke se pointen. For medmindre vi taler om mælk eller andre letfordærvelige produkter, så er transittiden fra producent til slutbruger jo relativt ligegyldig.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

 

Aha... Jamen hvad er problemet så med den længere "postgang"? Hvis problemet ikke er et eller andet med at "det er billigere at skære mellemmanden væk", så kan jeg ærligt talt ikke se pointen. For medmindre vi taler om mælk eller andre letfordærvelige produkter, så er transittiden fra producent til slutbruger jo relativt ligegyldig.

Når du sætter det sådan op - så har du ret - men den hjemmelavede tegning giver "ikke-indvidede" det indtryk at produktleverancen i MLM firmaer går gennem flere partnere end det når kunden. Det er forkert.

Det var sådan set det der var min pointe...

 

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at det største problem nok er at få de rigtige i din downline men det der skal gives er noget at arbejde med frem for et eller andet system som bare kræver af dig for det har egenlig ingen værdi hvis vi skal hae en ordenlig downline hvis vi plukker den frem or at hjælpe den så har vi ikke noget, og jeg syntes man møder så mange der køre i store biler og har det helt perfekete setop, men jeg spørger tit mig selv om det ikke kun er perfekt for ham du møder i videoen det er jo trods alt hans produkt, en selvfølgelig leder man længe nok, så er der faktisk nogle systemer hvor formålet er at lære dig frem for at flå dig. Jeg syntes ikke at det er særlig klogt at kaste sine spareskilinger efter er som har lavet en rigtig hjemmeside og som ligner flere milioner på den halve tid det er kun et trick hvis i spørger mig, personligt syntes jeg ikke der er noget ed at bruge mit private netværk til mine forretnings ideer, så spørgsmålet er hvad gør man så

Jeg har læst at en god video er næsten lige så godt som at møde folk personligt.(jeg har lget lidt med det men de mangler stadig kvalitet)

Men min klare holdning er at hvis det vi signer op til koster så er det kun for at der er en eller anden der skal tjene på det 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)