I mogen torsdag skal jeg snakke med Stefan Rosenlund Nielsen. |
Hvad driver ham?
Var det svært for ham at sælge sit firma Unotel?
Hvilke kriteria / redskaber bruger han?, når nye projekter skal testes for holdbarhed.
I mogen torsdag skal jeg snakke med Stefan Rosenlund Nielsen. |
Hvad driver ham? Var det svært for ham at sælge sit firma Unotel? Hvilke kriteria / redskaber bruger han?, når nye projekter skal testes for holdbarhed. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Spørg ham om han tror at det er det sidste mindre mobilselskab der bliver startet og solgt til et af de store, eller om det er muligt at gøre igen. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej Martin Det lyder som om han har mange jern i ilden på samme tid OG at de enkelte forretningsområder er meget forskellige. Spørg ham hvordan han driver succesfuld forretning når han både sælger ostemadder og renser skorstene på samme tid. Hvordan kan man væresuccesfuld på flere forskellige forretningsområder når man ellers gang på gang hører at virksomheder vælger at satse på et forretningsområde og så blive super god til lige netop den ydelse/produkt? /Grosen Friis |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Hvor mange gange har han prøvet og starte virksomheder før han fik succes ? Havde han mange ideer eller fast besluttet på få brancher som blev ført til døren ? Som Grosen også siger hvordan er succesen nået med flere interesse områder ? Mange mener det er useriøst, men han beviser jo det modsatte
mikkel |
Hej Martin. Noget jeg nogen gange undrer mig over er, hvordan du selv og andre iværksættere med mange jern i ilden får tid til at arbejde på så mange, og forskellige projekter på samme tid uden at miste fokus. Kan man kun det, hvis man har nogle dygtige medarbejdere og får lov til at arbejde fokuseret med forretningsudvikling, eller mister Stefan Rosenlund Nielsen også en gang i mellem overblikket pga at han har rodet sig ud i for mange forskellige projekter samtidigt? Glæder mig til at høre resultatet :-) |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
Så er det sidste chance, jeg snakker med ham om lidt :-) |
Om han mangler noget arbejdstøj til hans ansatte... hehe :) |
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Hvis i ikke har set det, så er Talkshow med Stefan online: |
Selvom han svarede i talkshowet, så fatter jeg stadigvæk ik, at han kan holde styr på så forskellige aktiviteter... |