Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I morgen skal jeg snakke med Stefan Rosenlund Nielsen fra UnoEuro, Wannafind + det løse

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

I mogen torsdag skal jeg snakke med Stefan Rosenlund Nielsen.
Stefan er medejer af Zitcom A/S, der bl.a. ejer webhotellerne Wannafind, Curanet, Unoeuro samt en række ejendomme. Desuden har han startet og solgt mobilselskabet Unotel til TDC for mange penge.

Hvad skal jeg spørge Stefan om?

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:10

Hvad driver ham?

Var det svært for ham at sælge sit firma Unotel?

Hvilke kriteria / redskaber bruger han?, når nye projekter skal testes for holdbarhed.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:12

Spørg ham om han tror at det er det sidste mindre mobilselskab der bliver startet og solgt til et af de store, eller om det er muligt at gøre igen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 23:59

Hej Martin

Det lyder som om han har mange jern i ilden på samme tid OG at de enkelte forretningsområder er meget forskellige.

Spørg ham hvordan han driver succesfuld forretning når han både sælger ostemadder og renser skorstene på samme tid.

Hvordan kan man væresuccesfuld på flere forskellige forretningsområder når man ellers gang på gang hører at virksomheder vælger at satse på et forretningsområde og så blive super god til lige netop den ydelse/produkt?

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:03

Hvor mange gange har han prøvet og starte virksomheder før han fik succes ?

Havde han mange ideer eller fast besluttet på få brancher som blev ført til døren ?

Som Grosen også siger hvordan er succesen nået med flere interesse områder ?

Mange mener det er useriøst, men han beviser jo det modsatte

mikkel

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 00:12

Hej Martin.

Noget jeg nogen gange undrer mig over er, hvordan du selv og andre iværksættere med mange jern i ilden får tid til at arbejde på så mange, og forskellige projekter på samme tid uden at miste fokus. Kan man kun det, hvis man har nogle dygtige medarbejdere og får lov til at arbejde fokuseret med forretningsudvikling, eller mister Stefan Rosenlund Nielsen også en gang i mellem overblikket pga at han har rodet sig ud i for mange forskellige projekter samtidigt?

Glæder mig til at høre resultatet :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:18

Så er det sidste chance, jeg snakker med ham om lidt :-)

Dbh Martin

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 14:30

Om han mangler noget arbejdstøj til hans ansatte... hehe :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:26
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:31

Grosen Friis:

Det lyder som om han har mange jern i ilden på samme tid OG at de enkelte forretningsområder er meget forskellige.

Spørg ham hvordan han driver succesfuld forretning når han både sælger ostemadder og renser skorstene på samme tid.

Hvordan kan man væresuccesfuld på flere forskellige forretningsområder når man ellers gang på gang hører at virksomheder vælger at satse på et forretningsområde og så blive super god til lige netop den ydelse/produkt?

Selvom han svarede i talkshowet, så fatter jeg stadigvæk ik, at han kan holde styr på så forskellige aktiviteter...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)